۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۵۳۹۸۴۲
آیت الله دری نجف آبادی:

وحدت بزرگترین عامل موفقیت مسلمانان در نابودی داعش بود

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه وحدت بزرگترین عامل موفقیت در نابودی داعش بود، گفت: امت اسلامی به خوبی نشان دادند با سرمایه عظیم وحدت می توانند نقشه های شوم بدخواهان را خنثی و دشمن را نابود کنند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، با اشاره به توطئه ها و ظلم های داعش در شش سال اخیر، گفت: داعش در شش سال حکومت، سبب جنایت های بسیاری به مردم مظلوم عراق و سوریه شد.

رسوایی آمریکا و صهیونیسم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه وحدت بزرگترین عامل موفقیت در نابودی داعش بود، گفت: امت اسلامی به خوبی نشان دادند با سرمایه عظیم وحدت می توانند نقشه های شوم بدخواهان را خنثی و دشمن را نابود کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فروپاشی و شکست داعش، ابراز داشت: شکست داعش سبب رسوایی بیش از پیش آمریکا و صهیونیسم شد و از طرفی دیگیر این شکست بزرگ منجر به سربلندی اسلام، ایران اسلامی و حزب‌الله گشت.

شکست داعش مقدمه شکست‌ مستکبرین و زورگویان جهان

وی شکست داعش را مقدمه شکست‌های مستکبرین و زورگویان جهان دانست و خاطر نشان کرد: شکست داعش قدرت مرجعیت، فقاهت، انقلاب و رهبر معظم انقلاب را به جهانیان به اثبات رسانید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه کاخ پوشالی داعش و اربابانش فرو ریخته است، افزود: پیروزی بر داعش در سوریه و عراق، قدرت و عزت سپاه قدس، جیش شعبی و فاطمیون را به دشمنانی که همواره در تدارک توطئه علیه مسلمانان بودند به خوبی نشان داد.

اسرائیل مخل آرامش دنیای اسلام است

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشند، بیان کرد: مسلمانان باید بدانند آمریکا و صهیونیسم در حال پیگیری نقشه های شوم و پلید خود هستند و در این راستا مسلمانان جهان باید با وجدت نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه اسرائیل مخل آرامش دنیای اسلام است، خاطر نشان کرد: مسلمانان جهان باید برابر بدخواهی دشمنان هوشیار باشند و بدانند تا اسرائیل پا برجا است، دنیا روی آزادی، برادری و آرامش را نخواهد دید.

وحدت بزرگترین سرمایه مسلمانان است

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به هفته وحدت، گفت: وحدت بزرگترین سرمایه مسلمانان است و این نعمت بزرگ سبب اتحاد دنیای اسلام در برابر توطئه های اسراییل، آل سعود و آمریکا می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسلمانان با وحدت و انسجام دشمنان اسلام را نابود خواهند کرد، اظهار داشت: امروز بزرگترین خطر برای مسلمانان توطئه افکنی است و باید با وحدت توطئه های اسراییلی، آمریکایی و آل سعود را خنثی کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس بین المللی «محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیری ها»، گفت: این اجلاس دستاورد مهم وحدت است و این اجلاس با حضور 800 مهمان از 92 کشور جهان برگزار شد.

امام جمعه اراک اهل بیت (ع) را  محور اصلی وحدت دانست و ابرا داشت: امروز باید در همه حال وحدت را حفظ کرد و با توجه به شرایط باید هدف اصلی ما باید حفظ وحدت بین کشورهای اسلامی و مسلمانان باشد.

شایان ذکر است، تقدیر از همراهی مردم استان مرکزی در کمک به مردم زلزله زده غرب کشور و زلزله بوقوع پیوسته در بروجرد در استان مرکزی از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات