۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۴۲۶۲۰
امام جمعه رامسر:

امت اسلامی تسلیم خواسته های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهند شد

امام جمعه رامسر با بیان این که امت اسلامی هیچ گاه نباید تسلیم خواسته های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی شوند، گفت: امت اسلام باید بدانند که این دو کشور جنایت کار دشمن درجه یک اسلام و مسلمانان جهان هستند.
امام جمعه رامسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی، امام جمعه رامسر یک شنبه در جمع تعدادی از روحانیان مبلغ و همچنین فعالان فرهنگی این شهرستان با اشاره به این که امروز جهان اسلام با توطئه و فتنه جدید دیگری از سوی نظام سلطه روبرو است، گفت: امت اسلامی باید با هوشیاری و وحدت این توطئه خطرناک را خنثی کنند.

وی با بیان این که به طور حتم موضوع قدس خط قرمز همه مسلمانان جهان است، افزود: اقدام رییس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با هدف نابودی این مکان مقدس صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امت اسلامی با وحدت و همبستگی می توانند این توطئه دشمن را نیز همانند دیگر توطئه های آنها خنثی کنند، خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی و تکفیری مورد حمایت غرب نیز با وحدت امت اسلامی نابودی شدند.

امت اسلامی تسلیم خواسته های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نخواهند شد

حجت الاسلام رضایی با بیان این که امت اسلامی هیچ گاه نباید تسلیم خواسته های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی شوند، تصریح کرد: امت اسلام باید بدانند که این دو کشور جنایت کار دشمن درجه یک اسلام و مسلمانان جهان هستند.

امام جمعه رامسر با اشاره به این که کشورهای اسلامی باید بدانند که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی لحظه ای از ضربه زدن به امت اسلامی عقب نشینی نمی کنند، خاطرنشان کرد: دشمنی این کشورهای سلطه گر در دهه های اخیر علیه امت اسلامی به وضوح دیده شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ترامپ در اقدام اخیر خود بار دیگر دشمنی آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی با امت اسلامی را به اثبات رساند، تصریح کرد: این کشورها پس از شکست های متعدد در خاورمیانه آخرین تیر خود را علیه امت اسلامی رها کردند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که به طور حتم این توطئه ای که آمریکا آغازگر کرده دود آن به چشم خود این کشور خواهد رفت، خاطرنشان کرد: امت اسلامی هیچ گاه در برابر این اقدام ضد اسلامی آمریکا و صهیونیست ها کوتاه نخواهد آمد.

قدس و فلسطین مسأله نخست جهان اسلام است

امام جمعه رامسر با تأکید براین که امت اسلامی تا آخرین لحظه در برابر این توهین و جسارت آمریکایی ها خواهند ایستاد و از حق طبیعی خود و مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد، گفت: علیرغم همه مسائل و مشکلات جامعه اسلامی، اما هنوز مسأله فلسطین موضوع نخست جهان اسلام است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود با ایجاد گروه های تروریستی و تفکیری و همچنین روشن کردن شعله اختلاف و تفرقه میان مسلمانان تلاش کردند زمینه فراموشی مسأله فلسطین را فراهم کنند، افزود: متأسفانه برخی کشورهای عربی نیز در این توطه  شوم این سه کشور را همراهی کردند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که خوشبختانه با هوشیاری امت اسلامی با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی، توطئه تروریست های تکفیری نیز در کشورهای اسلامی خنثی شد، خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در برابر سه مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بسیاری از اهداف و برنامه های این کشورها را در منطقه خنثی کرد.

امام جمعه رامسر با بیان این که آمریکا تلاش کرد با به آشوب کشیدن منطقه یک حاشیه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی فراهم کند، بیان داشت: متأسفانه به دلیل جنگ های متعدد در منطقه و همچنین وضعیت بحرانی سوریه، عراق و یمن مسأله فلسطین و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی کمرنگ شد.

توطئه عبری، غربی و عربی با هوشیاری ایران اسلامی خنثی شد

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که خوشبختانه با هوشیاری جمهوری اسلامی ایران و تشکیل جبهه مقاومت توطئه خطرناک عبری، غربی و عربی در منطقه خنثی و سوریه و عراق از لوس وجود تروریست های تکفیری پاک شد، خاطرنشان کرد: امروز امنیت نسبی در این کشورهای اسلامی برقرار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها برای ادامه حضور تروریست های تکفیری به صورت آشکار از داعش و النصره حمایت لجستیکی کردند، تصریح کرد: اما علیرغم همه این تلاش ها، این تروریست های تکفیری در سوریه و عراق نابود شدند تا یک رسوایی دیگر برای آمریکایی ها در جهان به وجود آید.

امام جمعه رامسر با اشاره به این که آمریکا پس از شکست مفتضحانه در منطقه فتنه لبنان را آغاز کرد که خوشبختانه این توطئه نیز با هوشیاری حزب الله خنثی شد، خاطرنشان کرد: این کشور مستکبر به دلیل رسوایی های متعددی که در جهان داشته، امروز در پی انتقام از جبهه مقاومت و مردم مسلمان منطقه است.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که رییس جمهور آمریکا طرحی را که چند دهه گذشته از سوی مقامات و رؤسای جمهور این کشور اجرا نمی شد در کمال وقاهت دستور به اجرا شدن آن داد، افزود: موضوع قدس و بیت المقدس تنها مربوط به مردم فلسطین نیست بلکه به همه مسلمانان جهان مربوط می شود.

آمریکایی ها ثابت کردند که تنها منافع صهیونیست ها برای آنها اهمیت دارد

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رییس جمهور آمریکا با این اقدام خود ثابت کردند که به هیچ آیین و مذهبی توجه نمی کند و تنها برای آنها منافع نامشروع رژیم صهیونیستی اهمیت دارد، گفت: ترامپ با این اقدام نسنجیده و ضد دینی خود، ثابت کرد که عواطف و احساسات میلیاردها مسلمان برای آمریکایی ها هیچ اهمیتی ندارد و آنها تنها در پی حفظ منافع صهیونیست ها هستند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: آمریکایی ها با سیاست‌ بازی‌های خود توانستند جهان عرب و برخی کشور‌های اسلامی را به نقطه‌ای ببرند که آرامش و حاشیه امنی را برای رژیم اشغالگر قدس فراهم کنند.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: ما به عنوان ملت مبارز و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی برای رژیم اشغالگر قدس پایتختی را به رسمیت نمی‌شناسیم و از نظر ما در صفحه جغرافیایی دنیا چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

وی با بیان این که آن حکومت و دولت، غده سرطانی دنیای بشریت است که در گذشته به حمایت انگلیس و اکنون به حمایت آمریکا به حیات فاسد خود ادامه می‌دهد، افزود: وجود سفارت آمریکا در چنین رژیم کودک‌کشی عامل و لانه فساد در خاورمیانه است که به زودی از سوی رزمندگان حزب‌الله منهدم خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر این که قبله نخست مسلمین جهان مسجدالاقصی است، گفت: ملت‌های همیشه بیدار جهان اسلام برای حفظ و حراست آن با هیچ کسی سازش نمی‌کنند و سر تعظیم در برابر مستبدان عالم فرود نمی‌آوند و امیدواریم به زودی شاهد استقرار حکومت جهانی به دست امام زمان عج باشیم./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات