۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۴۹۰۷۸
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی خمین:

بی توجهی مسؤولان به مطالبات مردم، سبب موفقیت دشمنان می شود

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین گفت: بی توجهی مسؤولان به مطالبات مردم، سبب تشدید اعتراضات و موفقیت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
پرچم جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام حیدر احمدی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: بی توجهی مسؤولان به مطالبات مردم، سبب تشدید اعتراضات و موفقیت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد از این رو دولتمردان باید به صورت ریشه ای به رفع مسائل و مشکلات اقتصادی بپردازند.     

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین در رابطه با وظیفه مسؤولان در شرایط فعلی، اظهار داشت: مسؤولان جمهوری اسلامی ایران، موظف هستند خواسته های بحق مردم را پیگیری کرده و در راستای حل مسائل و مشکلات اقتصادی راهکار ارائه دهند.

حجت الاسلام احمدی ضمن محکوم کردن تجمعات غیرقانونی در سطح کشور، بیان کرد: جریان های ضد انقلاب در پی سوء استفاده از مطالبات بحق مردم هستند و در راستای رسیدن به اهداف خود، حرمت شکنی می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین ادامه داد: هدف معاندان از ایجاد اغتشاشات در جمهوری اسلامی ایران، ریشه کن کردن نظام و براندازی آن با استفاده از نیروهای داخلی است.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایی است و در مقابل طاغوت قرار دارد، گفت: ایجاد ثبات جامعه ولایی، وظیفه همگانی است و ملت ایران باید در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی، با بصیرت رفتار کنند.

وی اضافه کرد: جامعه اسلامی باید با استفاده صحیح از مساجد، رسانه عمومی و بستری چون فضای مجازی به بصیرت افزایی ملت بپردازد و مانع از پیوستن آنان به گروه مستکبران شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین با اشاره به روحیه سلطه گری مستکبران عالم نسبت به سایر کشورها، اظهار داشت: جمهوری اسلامی، مانع نفوذ مستکبران در خاورمیانه و منطقه است از این رو دشمنان در راستای سست کردن نظام داخلی ایران تلاش می کنند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر ضرورت و اهمیت اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، سبب تقویت تولیدات داخلی و عدم وابستگی ایران اسلامی به سایر کشورها خواهد شد./۸۴۲/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات