۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۴۹۱۶۰
آیت الله علما در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

حوزه های علمیه حق بزرگی بر گردن جامعه و کشور دارند

آیت الله علما با اشاره به اینکه حوزه های علمیه حق بزرگی بر گردن جامعه و کشور دارند، گفت: حضور دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران در جامعه و ارتباط با دیگر بانوان جامعه اثرات چشمگیری به دنبال داشته و سبب شکل گیری تربیت صحیح اجتماعی خواهد شد.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ظهر امروز با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله علما در این مراسم ابراز داشت: بانوان ارکان اساسی تربیتی در جامعه بوده و در شکل گیری جامعه دینی و متعالی نقشی اساسی ایفا می کنند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حضور دانش آموختگان حوزه علمیه در جامعه و ارتباط با دیگر بانوان جامعه اثرات چشمگیری به دنبال داشته و موجب شکل گیری تربیت صحیح اجتماعی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: حوزه علمیه خواهران با تربیت طلاب انقلابی و متدین نقش بسزایی در جامعه ایفا کرده و تا کنون بانوان فرهیخته بسیاری را به جامعه تحویل داده است.

وی ادامه داد: همواره حوزه های علمیه در شرایط بحرانی، جامعه را از توطئه ها و گرفتاری ها رهایی بخشیده و حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.

آیت الله علما در پایان اظهار داشت: مسؤولان باید با جدیت و تلاش دوچندان، به تربیت طلاب مستعد و فرهیخته پرداخته و در راه تعالی جامعه گام بردارند.

گقتنی است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام داوود زارع رییس سابق و حجت الاسلام طاهرنیا سرپرست حوزه علمیه خواهران استان تقدیر و حجت الاسلام حجت الله فاضلی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه منصوب شد./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات