۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۵۱۷۴۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بصیرت مردم در جبهه جنگ نرم خنثی کننده توطئه دشمنان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروزه دشمن برای ضربه زدن به نظام به جنگ نرم روی آورده است، گفت: بصیرت مردم خنثی کننده توطئه های غرب و استکبار در جبهه جنگ نرم است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به شکست دشمن در دوران جنگ تحملی و جنگ سخت بیان داشت: دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی همچنان طرح دسیسه های مختلفی در پیش می گیرد.

وی با یادآوری به نقش آمریکا در شکل گیری گروه های تروریستی تکفیری داعش و حمایت از آنان افزود: آمریکا با به وجود آوردن گروه های طالبان، تکفیری‌ ها و داعش باری دیگر در برابر مقاومت ایران اسلامی شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه تصریح کرد: امروز آمریکا با راه اندازی جنگ نرم در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید در برابر توطئه های دشمن در برابر جبهه جنگ نرم هوشیار بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب با راه اندازی هزاران شبکه مجازی و ده ها کانال تلویزیونی در جبهه جنگ نرم در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و تخریب باورها و اعتقادات آحاد مردم به ویژه نسل جوان هستند، ادامه داد: دشمن در بمباران جنگ نرم امروزه هزینه های گزافی نیز می کند وی این هجمه ها نیز همچون دیگر توطئه های آنان خنثی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت ورود بیش از پیش  دولت و نخبگان حوزه و دانشگاه در فضای مجازی و مقابله با توطئه های دشمنان در جبهه جنگ نرم تأکید کرد و اظهار داشت: برای مصون سازی اعتقادات مردم باید ارزش ها را تبیین و جلوی رواج ضدارزش ها گرفته شود.

وی بصیرت و هوشیاری را رمز موفقیت در جبهه جنگ نرم دانست و گفت: در سایه بصیرت بخشی و روشنگری توطئه های استکبار و آمریکا خنثی است.

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی های درونی است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشوری غنی، توانمند و با ظرفیت بالایی است، تأکید کرد: با بهره مندی از توانمندی ها و ظرفیت های موجود باید در راستای رونق بخشی به تولیدات داخلی گام برداشت و با مدیریت صحیح در رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و معیشتی اقدام کرد./9459/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات