۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۵۳۱۷۳
معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی:

مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی خوی معارفه می شود

حجت الاسلام عبدی از معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان خوی خبر داد و گفت: این معارفه روز پنج شنبه این هفته برگزار می شود.
حجت الاسلام عبدی فام، معاون اموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، از معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان خوی خبر داد و گفت: این معارفه روز پنج شنبه این هفته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیش از این حجت الاسلام قاسم خانی مدیریت این مدرسه علمیه را عهده دار بودد، افزود: بعد از حضور حجت الاسلام قاسم خانی در مدیریت مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه این مدرسه علمیه تحت سرپرستی حجت الاسلام اکبرزاد اداره می شد.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه این مراسم با حضور مدیریت حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد، افزود: حجت الاسلام غلامرضا اکبرزاده که پیش از این سرپرستی این مدرسه علمیه را به عهده داشت به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی معرفی خواهد شد.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به سوابق حجت الاسلام اکبرزاده، گفت: وی سابقه تدریس و استادی را داشته و همچنین در معاونت های مختلف حضور و فعالیت داشته است./854/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات