۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۵۴۲۰۵

آیین غبار روبی مضجع کریمه اهل بیت با حضور داوران فوتبال

آیین غبار روبی مضجع شریف کریمه اهل بیت (س) شب گذشته با حضور داوران فوتبال سراسر کشور و محمد رضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین غبار روبی مضجع شریف کریمه اهل بیت (س) شب گذشته با حضور داوران فوتبال  سراسر کشور و محمد رضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام  اخوی بیان معارف این آیین را برعهده داشت و در مهم ترین بخش از سخنان خود از اهل بیت علیهم السلام به عنوان هادیان حقیقی بشریت یاد کرد و گفت: ائمه اطهار دو نگاه مسیر یاب برای انسان ها داشتند.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه حیات در دنیا با نگاه دنیوی متفاوت است، گفت: دنیا مکان تجارت اولیای خداوند است، چرا که افرادی مانند علما و شهدا در این دنیا به درجات این چنینی رسیده اند.

استاد حوزه علمیه  قم غبار روبی را بهانه ای برای دعوت مومنان به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دانست و اظهار داشت: در روایات ثقلین آمده است که هرکس می خواهد قبر اهل بیت (س) را زیارت کند، قبر حضرت معصومه سلام الله علیها در قم را زیارت کند.

وی ادامه داد: مضجع شریف اهل بیت (ع ) غبار ندارند بلکه این دل انسان ها است که غبار دارد و ما باید با این بهانه به این مکان مقدس مشرف شویم تا دل های خود را پاک کنیم؛ بر این اساس لقمه حلال سبب حضور افراد در این مکان مقدس می شود که تاثیر بسیار زیادی دارد و باید به این نکته توجه ویژه ای کرد./837/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات