۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۵۵۴۴۵۴
فرمانده تیپ امام صادق:

دستاوردهای انقلاب برای جامعه بازخوانی شود

حجت الاسلام طیبی فر بازخوانی دستاورهای انقلاب را برای قدرشناسی از این نعمت ضرروی دانست و گفت: برخی از افراد با القای برخی از شبهه ها و بزرگ نمایی مشکلات درصدد گرفتن عزت انقلاب هستند و باید با بصیرت و هوشیاری تحت رهبری ولایت فقیه تودهنی محکمی به آن ها زد.
حسین طیبی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی امام صادق(ع) امشب در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مجسد نبی اکرم(ص) بابل با گرامیداشت سی و نهمین سالروز انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران ستون فقرات استکبار را در هم شکست و معادلات جهانی نظام های سلطه را بهم ریخت.

وی حفظ شاخص های انقلابی را برای صیانت از انقلاب اسلامی ضروری دانست و تاکید کرد: دشمن به دنبال کم کردن حساسیت های نیروهای انقلابی و نفوذ در شاکله نظام اسلامی است تا کم کم آن را از بین ببرد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) به برخی از موانع در مسیر انقلاب از سوی دشمنان خارجی و برخی از جریان های داخلی اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رغم برخی از موانع و مشکلات ایجاد شده در مسیر خود با هدایت ها و رهبری هوشمندانه ولی فقیه به سرعت پیش می رود و امروز انقلاب اسلامی ایران فراتر از محدوده جغرافیایی در جهان معاصر محاسبه می شود.

وی رهایی دو کشور عراق و سوریه از چنگال گروهک تروریستی داعش را مرهون تفکر انقلابی و حضور رزمندگان شجاع ایرانی دانست و تصریح کرد: امروز به فضل الهی معادله های سیاسی و امنیتی منطقه به نفع انقلاب اسلامی ایران رقم خورده است و رژیم صهیونیستی که داعیه دار تصاحب سرزمین بین دو رود بود، امروز برای حفظ موجودیت خود پیرامون منطقه اشغال شده، دیوار حائل ایجاد می کند و این به واسطه واهمه از نیروهای جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی است.

حجت الاسلام طیبی فر آسیب شناسی و رفع مشکلات را برای جلوگیری از گسترش بیماری در بدنه نظام اسلامی بیان و خاطرنشان کرد: هر کس در مجموعه نظام اسلامی مسیری غیر از مسیر رهبری را طی کند، راه اشتباهی را برگزیده است و باید همه دلسوزان انقلاب با جدیت برای حفظ سلامت انقلاب آن را دقیق رصد کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم و هشدارهای ایشان برای مذاکره هسته ای در دولت یازدهم، گفت: اگر مسؤولان به جای سرگرم کردن مردم و معطلی 4 ساله کشور برای دستاوردهای هیچ برجام، فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر غیر اعتماد بودن دشمن و اجرای اقتصاد مقاومتی را دنبال می کردند، امروز دچار مشکلاتی اینچنین در کشور نبودیم.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) به افزایش تحریم ها در پسا برجام پرداخت و افزود: نباید به سوی دشمنی دست دراز کرد که با دستکشی چدنی و روکشی مخملی اساس این کشور و نظام را نشانه  گرفته است.

وی تاکید کرد: ما هر جا که تبعیت کاملی از ولی فقیه و اجرای دقیق دستورهای ایشان را انجام دادیم، پیروزی های بزرگ نصیب ملت ایران شد و ما باید بدانیم که هنوز در نیمه راه و افق انقلاب قرار داریم زیرا هنوز به تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی دست پیدا نکردیم.

حجت الاسلام طیبی فر بازخوانی دستاورهای انقلاب را ضرروی دانست و تصریح کرد: کسانی که بخواهند در بیرون و درون کشور انقلاب عزت آفرین ملت ما را از ما بگیرند، ملت در کنار رهبری تودهنی محکمی به آن ها خواهد زد.

وی ادامه داد: دولتمردان در نظام اسلامی موظف به خدمت همه جانبه به مردم هستند تا مشکلات مردم را با تمام ظرفیت و تلاش حل کنند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) خدمت به نظام اسلامی را با روحیه انقلابی و بسیجی موجب وحشت دشمنان بیان کرد و اظهار داشت: ترس دشمنان از ما زمانی است که نیروهای انقلابی و بسیجی با اتکا به ظرفیت های بالقوه درونی کشور پیشرفت ملت و کشور را رقم بزنند زیرا دشمنان خوداتکایی و باور به درون را مهترین سلاح در مسیر ترقی و قدرت ملت ایران می دانند.

وی افزود: اگر ما تنها اندکی در مقابل دشمن کمین کرده عقب بنشینیم، دشمن با دندان تیز کرده به سوی ما حمله ور خواهد شد و این موضوع در مساله گروهک داعش و تهدید علیه امنیت ملی به اثبات رسید. /1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات