۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۵۵۴۶۶۷
ایستاده پای انقلاب؛

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان مرکزی آغاز شد

در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، لحظاتی پیش در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 150 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

امروز همه و همه یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه سرزمین آفتاب همانند مردم سایر شهرهای کشور با حضوری بی‌نظیر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

طلاب و روحانیان نیز با قشرهای مختلف در راهپیمایی امروز یک صدا شده و سربلندی ایران عزیز در سایه نظام اسلامی را فریاد زدند.

مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی با در دست داشتن پارچه نوشته ها، دست نوشته ها و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشته اند.

مردم همیشه در صحنه اراک نیز امروز عشق خود را به امام، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی به دشمنان نشان داده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی تجدید بیعت کردند.

گفتنی است، مردم شهر اراک لحظاتی پیش راهپیمایی خود را از میدان شهدا آغاز کرده و در حالی که از سوی مسؤولان استان مرکزی همراهی می شوند، پس از عبور از پل خیبر وارد خیابان محسنی می شوند.

همچنین نظیر این مراسم در شهرستانهای خمین، محلات، دلیجان، ساوه، زرندیه، تفرش، آشتیان، فراهان، کمیجان، خنداب و شازند نیز برگزار شد.

به گزارش رسا، مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهدای اراک آغاز شد و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح از سوی هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است، راهپیمایی 22 بهمن در شهر اراک در مسیرهای میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز به سمت مصلای بیت‌المقدس در حال برگزاری است.

همچنین در این مراسم ضمن سخنرانی آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری قطعنامه نیز قرائت خواهد شد.

گفتنی است، شب گذشته نیز در گرامیداشت طلیعه سی و نهمین بهار آزادی، بانگ توحید و وحدت‌بخش الله‌اکبر راس ساعت 21 همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام‌ها و مساجد استان مرکزی پخش شد./842/پ203/ب1

ارسال نظرات