۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۵۵۴۸۱۱
ایستاده پای انقلاب؛

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایه‌های نظام اسلامی را محکم‌تر کرد

مدیر مدرسه علمیه حجت ابن الحسن(عج) تهران گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استحکام نظام اسلامی را محکم‌تر کرد و به دشمنان فهماند که هر میزان برای ضربه زدن به انقلاب تلاش کنند به در بسته خواهند خورد.
فشارکی

حجت الاسلام محمدعلی مطلبی فشارکی مدیر مدرسه علمیه حجت ابن الحسن(عج) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز نشان دهنده حمایت ملت از انقلاب و نظام بود.

وی افزود: حضور میلیونی مردم پیام‌های داخلی و خارجی بسیاری به همراه داشت. مردم انقلابی و ولایتمدار با حضور گسترده خود به استکبار و دشمنان انقلاب ثابت کردند که همیشه و در همه حال از انقلاب صیانت و پاسداری خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مطلبی فشارکی ادامه داد: پیام دیگر این حضور متوجه مسؤولان داخلی می‌شد. امروز مردم به مسؤولان نشان دادند که در همه عرصه‌ها و زمان‌ها به وظیفه خودشان که صیانت از دستاوردهای انقلاب است عمل خواهند کرد؛ بنابراین مسؤولان نیز باید به وظایف خودشان که خدمت به مردم است عمل کنند.

مدیر مدرسه علمیه حجت ابن الحسن(عج) با بیان اینکه امروز مردم دستاوردهای انقلاب را استحکام بخشیدند، اظهار داشت: مردم وظیفه خودشان را به بهترین شکل ممکن و در بهترین برهه زمانی انجام دادند. امروز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن استحکام نظام اسلامی را محکم‌تر کرد و به دشمنان فهماند که هر میزان برای ضربه زدن به انقلاب تلاش کنند به در بسته خواهند خورد.

وی با تاکید براینکه مردم در دفاع از نظام و انقلاب مقتدرانه استقامت می‌کنند، گفت: امروز مسؤولان باید با تلاشی روزافزون به فکر خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان باشند و در سنگر اجرایی اندیشه‌ای غیر از خدمت به مردم نداشته باشند.

حجت‌الاسلام مطلبی فشارکی خاطرنشان کرد: مسؤولان وظیفه دارند از حضور پرشور مردم تشکر کنند. راهپیمایی امسال به فرموده حضرت آقا بسیار دیدنی و تماشایی بود./813/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات