۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۵۴۸۱۸
ایستاده پای انقلاب؛

قدردانی آیت الله دری نجف آبادی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت الله دری نجف آبادی با صدور پیامی از حضور پر شور و گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفت، آمده است: مردم فهیم و انقلابی استان مرکزی با حضور معنا دار خود در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام، پشتیبانی خود را از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه فریاد زدند.

این پیام می افزاید: مردم انقلابی و ولایتمدار استان مرکزی به خصوص کلانشهر اراک با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که با اراده های پولادین خود در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام و ایران ایستاده اند و از مواضع جمهوری اسلامی حراست می کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که پیام انقلاب اسلامی به همه دنیا راه یافته و تفکر انقلاب ایران چراغ راه هدایت آزدی خواهان جهان است.

در ادامه این پیام عنوان شده است: حاکمیت نظام اسلامی به اراده مسلم و اتحاد یکپارچه ملت ایران افتخار می کند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: 22 بهمن یادآور اتحاد ملتی است که با پشتیبانی گسترده از امام راحل نظام شاهنشاهی را برانداختند و مکتب اسلامی را فراگیر کردند.

در بخش پایانی این پیام نماینده ولی فقیه در استان مرکزی توصیه کرده است: باید قدردان مردم فهیم و همیشه در صحنه استان بود و می طلبد مسؤولان و دولتمردان با کار و تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه به مردم را مضاعف کنند.

به گزارش رسا، مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهدای اراک آغاز شد و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است، قطعنامه راهپیمایی نیز در هفت بند قرائت شد و حاضران پس از پایان هر بند با ندای تکبیر، قطعنامه را تایید کردند.

گفتنی است، راهپیمایی سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در 150 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد./842/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات