۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۵۳۴۵
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

خادمیاران رضوی با هدف پیشگیری از بحران های خانواده جذب می شوند

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از جذب خادمیاران رضوی در استان خبر داد و گفت: آزمون جذب بین متقاضیان حوزه برگزار شد و پس از اعلام نتایج آزمون خادمیاران رضوی با هدف پیشگیری از بحران های خانواده جذب خواهند شد.
آزمون خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: آزمون «کانون روحانیان خادمیاران خانواده» در استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون «کانون روحانیان خادمیاران خانواده» آزمون با همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان لرستان و نماینده آستان قدس به میزبانی حوزه علمیه معصومیه خرم آباد برگزار شد، عنوان داشت: در این آزمون 43 نفر از متقاضیان شرکت داشتند.

عزیزی هدف از جذب خادمیاران رضوی را ارتقای رشد علمی و عملی در زمینه مشاوره و روانشناسی و پیشگیری از بحران های خانواده بیان کرد.

وی به نقش کانون خانواده در حفظ و ارتقای سلامت روحی و روانی جامه اشاره و عنوان کرد: دادن مشاوره به موقع و صیانت از کانون خانواده امری مهم و ضروری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه با اشاره به اینکه کانون خانواده امروزه مورد هدف دشمن در تهاجم فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی و ارائه مشاوره های به موقع می توان خانواده را در برابر هجمه های فرهنگی مصون ساخت و جلوی ورود آسیب ها به این کانون مقدس گرفته شود.

وی با بیان اینکه اعلام نتایج این آزمون تا 10 روز آینده اعلام می شود، گفت: پس از اعلام نتیجه برگزیدگان در مصاحبه علمی و به منظور استعداد سنجی شرکت می کنند.

عزیزی در پایان از زحمات خانم صیدی، نماینده آستان قدس رضوی در استان و خانم فلاحی نیا به عنوان سرکشیک استان که مقدمات و زمینه های برگزاری آزمون را فراهم ساختند قدردانی کرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات