۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۵۵۳۷۰
آیت الله دری نجف آبادی:

جوانان ایران اسلامی پشتیبان نظام و انقلاب هستند

امام جمعه اراک با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی پشتیبان نظام و انقلاب هستند، گفت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه جوانان همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و زیر بار ذلت نخواهند رفت.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی، نماد اتحاد و پیروزی مسلمین جهان است.

ملت ایران اسلامی زیر بار ذلت نخواهند رفت

امام جمعه اراک با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی پشتیبان نظام و انقلاب هستند، گفت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه جوانان همواره پشتیبان  نظام و انقلاب اسلامی هستند و زیر بار ذلت نخواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ابراز کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان اسلام، استکبار جهانی بخصوص ترامپ و نتانیاهو ثابت کرد، ملت غیور ایران اسلامی با اتحاد و همبستگی به آسانی می توانند نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب و خنثی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به حضور پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22بهمن ماه، گفت: امروز بعد 40 سال از انقلاب، مردم پرشورتر و گسترده تر از سال‌های گذشته در صحنه حضور دارند و و این اتحاد در جهان بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به پیام بزرگ راهپیمایی 22 بهمن ماه در جهان، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام وحدت، استقلال و آزادی را به سراسر جهان انتقال داد و این پیام، پیام 40سال مجاهدت و اتحاد ملت غیور ایران اسلامی است.

مسؤولان مشکلات اقتصادی و معیشتی را رفع کنند

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید قدردان ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند، خاطر نشان کرد: مسؤولان باید خدمت به مردم را هدف اصلی خود بدانند و به عموم مردم بخصوص قشر متوسط و محروم جامعه خدمت و رسیدگی کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: مسؤولان باید با برنامه ریزی و پشتکار، مشکلات اقتصادی معیشتی و بیکاری مردم و جامعه را رفع کنند و در مسیر رفع فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور به ویژه روستاها  و مناطق حاشیه‌ای گام بردارند.

مسؤولان قضایی با اخلالگران اقتصادی مقابله کنند

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه مسؤولان  قضایی با قاطعیت تمام با عناصر فاسد و اخلالگران اقتصادی مقابله و برخورد کنند، اظهار داشت: پرهیز از اسراف در تمامی ابعاد و برنامه ها تکلیفی سنگین و ضرورتی مهم است که در باید در مردم و مسؤولان به آن عمل کنند.

شایان ذکر است حضور در مراسم عزاداری شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات