۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۵۵۴۲۱
حجت الاسلام نقوی مطرح کرد؛

ترویج سبک زندگی اسلامی باید دغدغه مؤمنان و مبلغان دین باشد

دبیر موسسه سراج با اشاره به ضرورت فعالیت همه مردم در عرصه ترویج تعالیم الهی گفت: حجاب اسلامی، ریشه کن شدن فقر و ترویج سبک زندگی صحیح باید دغدغه افراد مومن و مبلغان دین باشد.
حجت الاسلام ناصر نقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ناصر نقوی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان و دبیر موسسه سراج شب گذشته در مسجد ابوالفضل(ع) کوی امام خمینی(ره) اظهار داشت: در آخر الزمان نگرانی از عاقبت بخیری و دینداری اهمیت ویژه ای دارد و با این همه مشکلاتی که انسان با آن مواجه است اگر کسی در این زمینه دقت نظر نداشته باشد دینش را باخته است.

وی تصریح کرد: ملاک دینداری و شیعه حضرت زهرا(س) بودن طبق فرمایش ایشان، عمل کردن به آن چیزی است که خدای تعالی به ما دستور داده و ترک اعمالی است که از آنها نهی شده ایم.

دبیر موسسه سراج گفت: مساله دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم، مطالعه سیره رفتاری معصومان(ع) به ویژه حضرت زهرا(س) است که پاسخگوی تمام مشکلات اجتماعی و فردی از قبیل ازدواج، طلاق، شهوت، ولایت و دیگر مسایل ما خواهد بود.

وی در ادامه افزود: سخنرانی های ما باید از حالت پیچیدگی گفتار خارج شود و تمامی مسائل را به صورت واضح بیان کنیم، باید ببینیم که دغدغه ها و مسایل جامعه امروز چیست و آنها را بیان کنیم.

حجت الاسلام نقوی با اشاره به ضرورت فعالیت همه مردم در عرصه ترویج تعالیم الهی خاطرنشان کرد: حجاب اسلامی، ریشه کن شدن فقر و ترویج سبک زندگی صحیح باید دغدغه افراد مومن و مبلغان دین باشد.

وی در ادامه افزود: حضرت ولیعصر(عج) الگوی خود را زهرای مرضیه(س) معرفی می کند و ما نیز به تبعیت از این امام معصوم باید زندگی خود را بر سیره فاطمی استوار کنیم.

وی در پایان گفت: در دنیای امروز سر راه یک فرد مسلمان دام های فراوانی از جمله فضای مجازی قرار داده شده است و برای رهایی از این مسایل باید انسان الگویی مناسب داشته باشد که اهل بیت(ع) الگوی مناسبی برای جامعه بشری هستند./979/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات