۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۵۶۸۱۸

انتقاد آیت الله دری نجف آبادی نسبت به جوسازی های ناعادلانه در فضای مجازی

آیت الله دری نجف آبادی با انتقاد نسبت به برخی از جوسازی های ناعادلانه در فضای مجازی، گفت: افرادی در گذشته دارای جایگاه و مقام در کشور بوده اند و امروز شاهدیم آن افراد بجای تشریح فعالیت های خود، عملکرد قوای سه گانه و دستگاه های نظارتی و امنیتی را زیر سوال می برند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروزدر کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در بیت امام جمعه اراک با تاکید بر ساماندهی فضای مجازی، گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید فرصت پیشرفت و رشد جامعه را فراهم کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه فضای مجازی باید در مسیر ترویج نماز و گسترش علوم اسلامی در جامعه به کار گرفته شود، اظهار داشت: نباید اجازه داد فضای مجازی به عنوان ابزاری برای تخریب مدیران و شخصیت های تاثیرگذار نظام اسلامی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید با برنامه ریزی و جدیت با اخلالگران مقابله کنند، خاطر نشان کرد: هر گونه شایعه پراکنی، شب نامه نویسی و تخریب افراد بدون نام و نشان به لحاظ شرعی حرام و از نگاه قانون جرم است و دستگاه قضایی باید با جدیت در شناسایی و برخورد با اخلالگران گام بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی با انتقاد نسبت به برخی از جوسازی های ناعادلانه در فضای مجازی، گفت: امروز باید با افرادی که در فضای مجازی با انتشار مطالب بدون امضا و نام و نشان به تخریب شخصیت  ها می پردازند مقابله و و با جدیت برخورد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اعتراضات باید از طریق مجاری و مراحل قانونی عملیاتی شود، تصریح کرد: افرادی در گذشته دارای جایگاه و مقام در کشور بوده اند و امروز شاهدیم آن افراد بجای تشریح فعالیت های خود، عملکرد قوای سه گانه و دستگاه های نظارتی و امنیتی را زیر سوال می برند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر مقابله با تخریبگران در کشور، اضافه کرد: این افراد شرایط کشور را به سمت و سوی تخریب گرایی هدایت می کنند و باید سریعا و با جدیت با این افراد برخورد قانونی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیام اینکه مسؤولان باید در مسیر آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه اسلامی گام بردارند، اظهار داشت: این شکاف ها و نقاط آسیب پذیر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در حوزه خود به خوبی شناسایی کنند.

به گزارش رسا، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 15روز یکبار با حضور مدیران استانی در بیت امام جمعه اراک برگزار می شود./842//۲۰۳/خ

ارسال نظرات