۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۵۵۹۹۵۴

برگزاری نشست هنرمندان تئاتر کشور با مسؤولان فرهنگی آستان قدس

نشست صمیمی هنرمندان عرصه تئاتر کشور با مسؤولان فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.
نشست صمیمی هنرمندان تئاتر کشور

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، در این نشست صمیمی که شب گذشته به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار شد، هنرمندان عرصه تئاتر به بیان نقش ویژه هنرهای نمایشی در تبیین سیره رضوی پرداختند.

استفاده از ظرفیت‌های تئاتر جهت اشاعه مبانی دین مبین اسلام، طراحی زیرساخت‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری، آموزش نیروی متخصص جهت تولید و اجرا، جذب استعدادهای جوان و استفاده از بستر هنرهای نمایشی جهت ترویج فرهنگ زیارت از مباحث مهم این نشست بود.

حجت‌الاسلام‌ حجت گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در این نشست به استفاده از عرصه‌های هنری به‌ویژه تئاتر دینی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ نصرالله پژمان فر نیز در این نشست عنوان کرد: مشهد مقدس ظرفیت‌های بســیاری در حوزه هنر دارد و آستان قدس رضوی می‌تواند به دلیل تعلق‌خاطر همه هنرمندان به امام رضا (ع) جریانی جدید در عرصه هنر ایجاد کند.

نایب‌ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه برنامه‌های خوبی در آستان قدس رضوی اجرا می‌شود و با یک برنامه‌ریزی منظم و منسجم در آینده نزدیک، شاهد فعالیت‌های هنری فاخری خواهیم بود.

محمدعلی چمی گو، مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نیز در این نشست بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌های تئاتر در حوزه فرهنگ رضوی تأکید کرد و از برگزاری نشست‌های تخصصی بیشتری با حضور هنرمندان عرصه تئاتر در این خصوص خبر داد/934/د103/ب1

ارسال نظرات