۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۶۰۱۲۲
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

مسؤولان با برنامه ریزی کشور را از واردات کالا بی‌نیاز کنند

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: کشور ما به لحاظ تولیدات داخلی از ظرفیت‌ها و امکانات خوبی برخوردار است از این رو، مسؤولان باید با برنامه‌ریزی در خصوص کیفیت کالا و صادرات و خدمات پس از فروش محصول روند اقتصاد را بهبود بخشیده و کشور را از واردات کالا بی‌نیاز کنند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات قزوین که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد، با اشاره به جایگاه ارزشمند ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب بهار عبودیت و معنویت و اخلاص است این ماه در حقیقت تجلی نور پروردگار در ملک و ملکوت عالم است باید تلاش کنیم خود را در تجلیات ربانی قرار داده و به مقام حول حالنا الی احسن الحال برسیم.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌مندی علما و روحانیت از این ماه مبارک و خجسته افزود: روحانیت باید در درجه نخست قدر و ارزش خود را دانسته و از این ماه خدا در مسیر فتح‌الفتوح قلب‌ها و رساندن دل‌ها به فیض الهی استفاده کند.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به بزرگ‌ترین خسران علما و روحانیت در روز قیامت اظهار کرد: بزرگ‌ترین خسارت برای علما در روز قیامت این است که مشاهده می‌کنند عده‌ای را که به دست آنها ارشاد شده و مسیر صحیح را یافته‌اند به مقامات بالا دست یافتند اما خود آن علما دل‌مرده و خسران‌زده وارد عرصه محشر می‌شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه امروز رسالت روحانیت بسیار خطیر و سنگین است افزود: امروز روحانیت مسؤولیت بزرگی دارد علما در حقیقت مرزبانان دین علوی و حسینی بوده و وظیفه دارند معبرهای نفوذ دشمن را کشف کرده و نگذارند که دشمنان در فضای مجازی، مادی، اقتصادی و تبلیغاتی راه پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به مسیرهای نفوذ دشمنان در جامعه ابراز کرد: دشمن تفکر، اعتقاد، هویت، امنیت و سیاست کشور ما را هدف قرار داده و با بسیج قرار دادن تمام قوا و امکانات خود تلاش دارد که اهداف پلید و شیطانی خود را تحکیم کرده و تحقق ببخشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به مسأله اقتصاد در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: در زمینه اقتصاد جمهوری اسلامی ایران باید تبدیل به قدرت اقتصادی توانمند و عزتمند در منطقه و جهان شود در غیر این صورت دشمنان به تسلط اقتصادی بر کشور ما امیدوار شده و دوستان دچار یاس و ناامیدی و ضعف نفس خواهند شد.

نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشور ما با همت بالا می‌تواند به اقتصادی پیشرو دست پیدا کند تصریح کرد: ما باید با همت و تلاش مضاعف تولیدات خود را با توجه به مسأله صادرات و بهره‌وری بالا افزایش دهیم بالا بودن قدرت اقتصادی موجب می‌شود دشمن هرگز نتواند در روند اقتصاد کشور خلل و آسیب وارد کند.

وی در پایان گفت: کشور ما به لحاظ تولیدات داخلی از ظرفیت‌ها و امکانات خوبی برخوردار است از این رو، مسؤولان باید با برنامه‌ریزی در خصوص کیفیت کالا و صادرات و خدمات پس از فروش محصول روند اقتصاد را بهبود بخشیده و کشور را از واردات کالا بی‌نیاز کنند./۸۷۳/پ203/ب1

ارسال نظرات