۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۶۳۹۶۹
امام جمعه بندپی غربی:

تبعیت از ولایت نجات بخش کشور در پیچ های خطرناک است

حجت الاسلام حاجی زاده تبعیت کامل از ولایت را راهگشا و نجات بخش از گردنه ها و پیچ های خطرناک دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی و تاکید بر حمایت همگانی از کالای ایرانی نجات بخش اقتصاد کشور در مقابل تهدیدها و تحریم های ظالمانه اقتصادی است.
محمدعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، امام جمعه بندپی غربی امروز در جمع فعالان سیاسی و مذهبی خشرودپی با اشاره به اهمیت کار تبلیغ در عرصه دینی، گفت: رسالت مهم مبلغان دینی در عرصه اجتماعی منطبق بر رسالت پیامبران الهی و امامان معصوم(ع) است تا انسان ها را به سمت کمال هدایت کنند.

وی افزود: جامعه بشری به واسطه برخی جریان های انحرافی و فضای مادی گرای دنیایی مسیر بندگی خدا را گم می کند و پیوستگی خود را با عالم معنوی و خداوند متعال از دست می دهد.

استاد حوزه علمیه جهل زدایی را تلاش نخست مبلغان بیان کرد و اظهار داشت: مهم ترین فلسفه بعثت انبیا و اولیای الهی جهل زدایی از جامعه و افراد است و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در راس فعالیت های پیامبران و مبلغان قرار دارد.

وی تاکید کرد: جریان های انحرافی که جهل جامعه را بستر مهم برای گمراهی مردم و بهره بردن از آن ها می بینند، به شدت در مقابل بیداری و افزایش آگاهی های مبلغان می ایستد و این مساله همواره در طول تاریخ تکرار شده است.

حجت الاسلام حاجی زاده تقابل میان حق و باطل را جریان متداول در زندگی بشریت ازابتدا تا انتهای آن دانست و گفت: جریان حق گرا و الهی نباید از تهدیدها، فشارها و تقابل جریان باطل بیم داشته باشد زیرا خداوند بالاترین پاداش را برای حامیان و مجاهدان راه حق وعده  داده است.

وی شکل گیری جاهلیت مدرن را ناشی از ظهور مکاتب مادی گرای غیرالهی برای خارج کردن مردم از مسیر حق دانست و تصریح کرد: به رغم پیشرفت های گسترده در فناوری و افزایش علم در سطح جامعه شاهد ناهنجاری و انحراف هایی به مراتب گسترده تر از گذشته در سطح جامعه بشری هستیم و برخی از دانشمندان تحت سلطه غرب برای این جریان های غیر الهی تئوری پردازی می کنند.

امام جمعه بندپی غربی دنیای استکباری امروز را نمونه بارز جریان باطل در مقابل جریان حق دانست و خاطرنشان کرد: امروز نوک پیکان جریان استکبار علیه نظام اسلامی است و آن ها با همه ظرفیت ها و ابزارهای خود در مقابل نظام اسلامی صف کشیده اند.

وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای پرچم دار جریان حق در مقابل جریان های باطل غیر خدایی است که با مدیریت جریان صهیونیسم در حال تکمیل پازل خود برای تسلط بر دنیای امروز هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده شبیخون فرهنگی دشمنان با استفاده از ابزارهای پیشرفته رسانه ای علیه نظام اسلامی و جریان های حق را مورد اشاره قرار داد و افزود: شبیخون فرهنگی دشمنان برای سست کردن باورها و اعتقادهای آحاد جامعه داعیه دار جریان حق به ویژه جوانان است و بر این اساس مقام معظم رهبری کار فرهنگی را جهاد کبیر نامگذاری کرده اند.

استاد حوزه علمیه به دیگر تلاش های دشمنان برای از پا درآوردن نظام اسلامی پرداخت و گفت: فروپاشی از درون طرح بلند مدت دشمنان دریک فرایند فشار بیرونی با استفاده از ابزار تحریم در کنار فشارهای سیاسی است تا عده ای از عناصر نفوذی دشمن تغییر ذائقه های فرهنگی ما را رقم بزنند.

وی با اشاره به درگیری های منطقه به ویژه در عراق، سوریه و یمن را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: آمریکا سردمدار جاهلیت مدرن در عصر حاضر است که با استفاده از دست نشانده های خود در منطقه دست به شرارت، آتش افروزی و تفرقه افکنی میان امت مسلمان می زند اما در عرصه سیاسی داعیه دار صلح و امنیت جهانی هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به برداشته شدن نقاب صلح جویانه و روکش مخملی از دست چدنی دولت آمریکا، تصریح کرد: امروز چهره حقیقی آمریکا و غیر قابل اعتماد بودن آن که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بود، برای همه جهان روشن شده است و باید در این خصوص آگاه سازی و بصیرت افزایی جامعه صورت بگیرد.

وی افزود: عربده کشی های امروز رئیس جمهور آمریکا از سوی رئیس جمهور پیشین این کشور ریل گذاری شد و باید این حقیقت برای جامعه تشریح شود.

امام جمعه بندپی غربی تبعیت کامل از ولایت را راهگشا و نجات بخش از گردنه ها و پیچ های خطرناک در مسیر دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب با هوشمندی جریانی را که درصدد بزک کردن چهره استکباری آمریکا در کشور بود با تدابیر پیامبرگونه خود رسوا کرد و امروز برای همگان بی ثمر بودن برجام روشن و آشکار شد.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و تاکید بر حمایت همگانی از کالای ایرانی نجات بخش اقتصاد کشور در مقابل تهدیدها و تحریم های ظالمانه اقتصادی است و این مهم با وحدت در زیر سایه مقام معظم رهبری محقق می شود./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات