۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۶۶۰۹۹
خادمی در گفت‌وگو رسا:

هیچکدام از وعده‌‌های دولت محقق نشده است

نایب رییس کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه تنها دستاورد دولت یازدهم و دوازدهم برجام بوده که در این زمینه هم جز آسیب به صنایع هسته‌ای اتفاق خاصی رخ نداده است، گفت: هیچکدام از وعده‌‌های دولت محقق نشده است.
هدایت الله خادمی

هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص «عملکرد یکسال اخیر دولت دوازدهم» با اشاره به اینکه مردم براساس همین وعده‌ها در انتخابات سال گذشته تصمیم‌گیری کردند، خاطرنشان کرد: هیچکدام از وعده‌‌های دولت محقق نشده است.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تنها دستاورد دولت را برجام معرفی کرد و افزود: در این مورد نیز اتفاق خاصی جز هدر دادن وقت، انرژی و آسیب به صنایع هسته‌ای کشور نیفتاد.

وی به بحران ریز گردها در جنوب غرب کشور اشاره و تاکید کرد: وعده‌های زیادی داده شد که جلوی ریزگرد‌ها گرفته شود، اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

خادمی در ادامه با بیان اینکه وضعیت موسسات بانکی را در چند ماه گذشته همه مشاهده کردند، گفت: در خصوص ارز کشور وضعیت بدی دارد، در اشتغال نه تنها اتفاقی نیفتاد بلکه ریزش نیز داشته‌ایم.

نماینده مردم خوزستان در خانه ملت در پایان اظهار داشت: مملکت ما با ۸۰ میلیون نفر جمعیت یک درصد جمعیت دنیا را دارد و در مقابل 8 درصد منابع جهان را نیز در اختیار داریم، اما حالا دچار این وضعیت آشفته هستیم./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات