۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۶۶۱۱۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بسیج رسانه برای خنثی‌سازی تبلیغات جهانی علیه انقلاب نقش‌آفرینی کند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر تقویت فعالیت‌های بسیج رسانه، گفت: این سازمان باید در خنثی‌سازی تبلیغات جهانی علیه انقلاب و نظام نقش‌آفرین بوده و در این زمینه تأثیرگذار باشد.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های خراسان شمالی که به منظور تودیع و معارفه مسؤول سازمان بسیج رسانه این استان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج رسانه اسم و ترکیب زیبا و دل‌نشینی است که باید بر روی آن تأمل کنیم.

وی افزود: رسانه رسالت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم را دارد؛ اما وقتی بسیج به رسانه ملحق می‌شود رسالت دیگری می‌یابد؛ یعنی افزون بر ارتقای اطلاعات عمومی مردم، باید اطلاعاتی که سبب تقویت روحیه جهادی و بسیجی و انقلابی مردم را می‌شود را هم به مردم بدهد.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: رسانه چشم بیدار و رصد کننده رفتار و گفتار مسؤولان، مدیران و ارکان نظام است؛ ازاین‌رو اگر این چشم، بینا بوده و دقت کند می‌تواند خطاها و غفلت‌های مسؤولان را یادآوری کرده و تلنگری برای آنها باشد؛ زیرا نقد رسانه به معنای دیدن عیب‌ها و خوبی‌ها و یادآوری کاستی‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بسیج رسانه واژه‌ای پربار و پرمعنا بوده و حوزه مهمی است؛ زیرا صرف ارائه اطلاعات خشک و خالی نیست بلکه اطلاعاتی ارائه می‌دهد که قرار است بصیرت امت را بالا ببرد.

وی خاطرنشان کرد: باید بسیج رسانه به بینش مردم عمق و ژرفا ببخشد و به آنها قدرت تحلیل واقع‌بینانه نه تحلیل‌های آبکی و توهمی را بدهد که این رسالت بسیار مهمی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: رسانه بسیجی قرار است هم کیفی و هم کمی حرکت کرده و قدرت تحلیل و شکافتن مسائل اقتصادی و اجتماعی را به مردم بدهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: بسیج رسانه باید در خنثی‌سازی تبلیغات جهانی علیه انقلاب و نظام تأثیرگذار باشد.

گفتنی است، در پایان این نشست از زحمات پنج ساله محسن زاهداحمدی در سمت ریاست سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی قدردانی به عمل آمد و مهدی اکرامی به عنوان رییس جدید این سازمان معرفی شد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات