۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
کد خبر: ۵۶۹۸۲۳
آیت الله سعیدی:

بیش از گذشته باید بر توانمندی های داخلی تکیه شود

امام جمعه قم گفت: امروز باید بیش از گذشته بر نقاط قوت، توانمندی‌ها و استعدادهای داخلی تکیه کنیم و با کنار گذاشتن دعواها و اختلافات دشمن را از رسیدن به اهدافش مأیوس کنیم.
آیت الله سعیدی و واعظی

به گزلرش خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در دیدار رییس دفتر رییس جمهور  با بیان اینکه یکی دیگر از فواید اقدامات و مواضع دولت جدید آمریکا این است که دیگر همه در ایران به عینه دشمنی‌های آنها علیه جمهوری اسلامی را دیده و باور کرده‌اند، گفت: یکی از کارهای مهمی که امروز باید انجام دهیم، دشمن‌شناسی است و نکته کلیدی دیگر این است که وحدت و انسجام داخلی بین مردم و مسئولان با یکدیگر را حفظ کرده و ارتقاء دهیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اینکه باید به مردم توضیح دهیم که سختی‌هایی که امروز پیش روی نظام قرار دارد در سال‌های اولیه انقلاب و حتی در تاریخ اسلام سابقه دارد، افزود: وقتی مردم ثمرات ایستادگی‌های گذشته در برابر سختی‌ها را ببینند، بیشتر امیدوار به مقاومت و ایستادگی می‌شوند. امروز باید بیش از گذشته بر نقاط قوت، توانمندی‌ها و استعدادهای داخلی تکیه کنیم و با کنار گذاشتن دعواها و اختلافات دشمن را از رسیدن به اهدافش مأیوس کنیم.

همچنین واعظی با اشاره به سفر رئیس جمهور به بندر عباس برای افتتاح فاز دوم بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دولت در زمینه تولید و تأمین سوخت مورد نیاز کشور، گام‌های بلندی برداشته و امروز علاوه بر خودکفایی در تولید گاز و گازوئیل بیش از نیاز داخل، به زودی و با تکمیل فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در تولید بنزین نیز خودکفا خواهیم شد.

واعظی با بیان اینکه بسیار اهمیت دارد که مردم از آنچه می‌گذرد و برنامه‌ریزی‌هایی که دولت انجام می‌دهد، آگاه شوند، اظهار داشت: آقای دکتر روحانی در نشست مدیران ارشد دولت تأکید کردند که همه مسئولان باید ارتباط رو در روی خود با مردم را افزایش دهند تا به ارتقاء صمیمیت و اعتماد مردم به دولت کمک شود و البته در این زمینه همه مسئولان، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و جماعت و بویژه مراجع معظم تقلید باید دولت را کمک کنند./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات