۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۷۲۷۷۷
در خوزستان؛

کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو ویژه خواهران جذب نیرو می کند

نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو ویژه خواهران در خوزستان از جذب نیرو از میان طلاب و دانشجویان خواهر برای مدیریت بخش شهرستانی کانون خبر داد.
حوزه علمیه خواهران استان اصفهان

خانم سعیدی، نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو ویژه خوهران در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه کانون برای سال ۹۷ در شهرستان های خوزستان نيرو پذیرش می کند، اظهار داشت: ساکن شهرستان مد نظر بودن، داشتن سابقه فرهنگی در ارگان های دولتی، ارتباط با ارگان های انقلابی و فرهنگی مراکز شهرستان ها و بسیج، روابط عمومی بالا، انقلابی و ولایی بودن ملاک کانون در پذیرش علاقه مندان است.

نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو ویژه خواهران در خوزستان ثبت سوابق فرهنگی، اعطای گواهی نامه رایگان، قبولی در موضوعات تخصص رسانه پس از گذراندن دوره و دریافت حق الزحمه بر اساس عملکرد را از امتیازات کانون عنوان کرد و گفت: تاکنون 7 نفر جذب کانون شدند و مهلت نام نویسی تا آخر هفته مذکور خواهد بود البته جلسات توجیهی برای علاقه مندان و شرح وظایف نماینده های شهرستان ها پس از مصاحبه عمومی برگزار می شود.

خانم سعیدی پیرامون دانش افزایی اعضا تصریح کرد: در این باره تهیه پکیج های مرتبط از سوی کانون، برگزاری همایش در زمینه های طب سنتی و فضای مجازی، عفاف و حجاب با اولویت فعالیت در فضای مجازی و رسانه را مورد توجه قرار دادیم.

وی با بیان اینکه پذیرش از میان طلاب و دانشجویان خواهر صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: فعالیت برای جذب نیرو فقط در فضای مجازی صورت می گیرد و با جذب نیروی فرهنگی تلاش داریم تا آحاد جامعه را با فعالیت های فرهنگی آشنا و توطئه های فرقه های انحرافی را معرفی و پاسخ دهیم.

نماینده استانی کانون تخصصی رسانه شهید اندرزگو ویژه خواهران در خوزستان گفت: علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت نوبت مصاحبه با شماره 09302215909 تماس داشته باشند تا پس از رسیدن نام نویسی ها به حد نصاب، جلسه توجیهی برگزار و پس از پذیرش شرایط، قرارداد یک ساله بسته می شود.

خانم سعیدی تصریح کرد: پذیرش شدگان خود پس از عضویت در کانون، نامه ای را به عنوان عضو دریافت می کنند تا با نهادها و ادارات هر شهرستان ارتباط برقرار کرده و فعالیت های فرهنگی را انجام دهند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات