۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۷۳۲۳۲
کارشناس مذهبی رسانه ملی:

عمل مجاهدانه مسؤولان تنها نسخه شفابخش امروز کشور است

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با تأکید بر اینکه اگر مسؤولان مجاهدانه عمل کنند همه مشکلات کشور مرتفع می شود، گفت: مشکلات دوران دفاع مقدس به مراتب بیشتر از الان بود اما مردم با مجاهدت بر همه آنان فائق آمدند.
حجت الاسلام ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، کارشناس مذهبی رسانه ملی، پیش از ظهر امروز در ادامه سلسله نشستهای طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که به میزبانی مهدیه مصلای شهرکرد در حال برگزاری است، با تأکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب ارزش ها بود، گفت: این بدان معنا نیست که نسبت به اجرای درست ارزش های اقتصادی بی تفاوت باشد همان طور که انقلاب ما انقلاب سیاسی و اجتماعی نبود اما می خواهد ارزش های دینی را در وادی سیاست و اجتماع پیاده بکند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب دینی و ارزشی است، افزود: رهبر این انقلاب یک فقیه جامع الشرایط و شعار آن «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و دشمنان آن دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ارزش های اساسی در وادی سیاست را عدالت، امنیت و رفاه و آبادانی بیان کرد و ادامه داد: همه مردم قائل هستند که به صورت نسبی انقلاب در این چهل سال به این اهداف رسیده است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حوزه های اقتصادی، سیاسی، علمی و اجتماعی رشدهای قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: متأسفانه از لحاظ عدالت اقتصادی امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد که مردم نسبت به آن معترض هستند.

کارشناس مذهبی رسانه ملی با اشاره به اینکه برای نهادینه کردن ارزش های انقلابی ما سه مرحله نیاز است، اظهار کرد: استدلال علمی، نمایش تصویری و چشیدن ارزش های انقلاب راه های نهادینه سازی این ارزش هاست.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری یکی از مهمترین ارزش های انقلاب را ولایت مداری برشمرد و گفت: متأسفانه ما با ولایت مداری برخورد علمی و عقلانی نکرده ایم و حمایت ما بیشتر شعاری بوده است.

استاد اخلاق حوزه علمیه با تأکید بر اینکه اگر مسؤولان مجاهدانه عمل کنند همه مشکلات کشور مرتفع می شود، ادامه داد: مشکلات دوران دفاع مقدس به مراتب بیشتر از الان بود اما مردم با مجاهدت بر همه آنان فائق آمدند.

وی خدمت گذاری را از دیگر ارزش انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب ما انقلاب خدمت گذاری بود و باید مسؤولان و مردم روحیه جهادگری و خدمت گذاری داشته باشند تا مشکلات را حل کنند./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات