۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۷۳۴۰۳
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

رفع مشکلات اقتصادی درگرو هم‌افزایی همه ارکان کشور است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه مردم تحت فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند، گفت: قوای سه‌گانه و همه ارکان کشور باید با هم‌افزایی یکدیگر برای رفع این مشکلات تلاش کنند.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان این نهاد که به مناسبت سالروز تأسیس این شورا برگزار شد، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: مشکلات موجود ربطی به اقتصاد کلان کشور و توانمندی ندارند بلکه ریشه آن را باید در جاهای دیگر جستجو کرد.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب ما هدف اقتصادی نبود هرچند اقتصاد وظیفه هر حکومت است، تصریح کرد: موضوعات اقتصادی فرع بر ماجرا است، ما به خاطر مسائل اقتصادی انقلاب نکردیم و انقلاب ما انقلاب طبقه مسلمان در برابر طیف مقابل بود.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه با وجود این رفع مشکلات اقتصادی مردم اهمیت و ضرورت فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: از دری که فقر بیاید دین از در دیگر خارج می‌شود؛ ازاین‌رو باید اقتصاد را در نظام اسلامی جدی گرفته و کار انجام دهیم.

وی با بیان اینکه درزمینهٔ اقتصادی هم تاکنون موفقیت‌های زیادی حاصل شده است، افزود: با وجود این اکنون مردم تحت فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و قوای سه‌گانه و همه ارکان کشور باید با هم‌افزایی یکدیگر برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به فعالیت جریانی در استان برای تضعیف شورا، اظهار کرد: افرادی در پشت صحنه قصد داشتند جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تضعیف کنند؛ اما نماینده ولی فقیه در استان در برابر آن‌ها ایستاد.

وی افزود: فعلاً این جریان ساکت شده و اقدامی در برابر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام نمی‌دهد؛ اما اگر بار دیگر قصد تخریب جایگاه شورا را داشته باشد با تمام توان با آن مقابله خواهیم کرد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات