۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۵۷۴۸۰۲
سردار یزدی:

تبعیت و پیروی از ولایت ضامن پیشرفت و توسعه کشور است

فرمانده سپاه محمدرسول‌ الله (ص) تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تبعیت و پیروی از ولایت ضامن موفقیت و توسعه کشور می‌شود، گفت: امروز دشمن می‌خواهد به نظام ضربه بزند زیرا از ولایت سیلی خورده‌ است.
یزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌ الله (ص) تهران بزرگ، امروز در کارگاه توانمندسازی مبلغات سنتی و حوزوی که با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) استان تهران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در حسینه فاطمةالزهرا(س) برگزار شد، گفت: امروز دشمن تمام توان خودش را به کار گرفته و همه عده و عده خودش را جمع کرده تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

وی افزود: ضربه زدن به انقلاب اسلامی هدف کوچکی برای آنان نیست چهل سال است که برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی می‌کنند.

سردار یزدی با بیان اینکه دشمن به هر میزان هزینه صرف کند و تلاش داشته باشد نمی‌تواند به انقلاب ضربه بزند، ابراز کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که برای تقابل با اسلام شیعی و انقلابی دیگر فرصتی برای درنگ ندارد و امکان آن که بخواهد زمان را از دست بدهد نیست؛ از این رو با هزینه‌های هنگفت مادی و معنوی اقدام به نابودی انقلاب کردند اما چون در این عرصه نتیجه‌ای کسب نکردند بر همین اساس آبروی نداشته خودشان را نیز به پای این هدف گذاشتند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌ الله (ص) تهران بزرگ بیان داشت: دشمنان روزی با شعار حمایت از حقوق بشر خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کردند در حالی که امروز از کمیسیون حقوق بشر خارج می‌شوند تنها به خاطر آن که این کمیسیون یک پیش نویس و بیانیه‌ای که از نظر قانونی هیچ اعتباری ندارد علیه اسرائیل نوشته است.

وی افزود: همچنین آنان در موضوع حمایت از کودکان و حقوق آنان بسیاری از کشورها را محکوم می‌کردند و حتی با برخی کشورها مانند ایران برخورد داشتند اما امروز در مقابل اقدامات  جنایت‌ کارانه عربستان سعودی علیه کودکان بی دفاع چشم خودشان را بسته و گاهی از این نوع جنایات حمایت هم می‌کنند و این بی آبرویی هزینه رسیدن به آن هدف است.

سردار یزدی با بیان اینکه داعش مولود مدعیان مبارزه با تروریسم است و گفت: آنان مدام از مبارزه با تروریسم دم می‌زدند و می‌زنند اما برای آن که با اقدامات ایران در منطقه مقابله کنند داعش را در منطقه علم کرده و از گروه‌های تکفیری به شدت حمایت می‌کردند و دشمنان این حمایت را برای مقابله با انقلاب حیاتی می‌دانند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌ الله (ص) تهران بزرگ با تاکید براینکه دشمنان امروز قادر نیستند با ایران جنگ نظامی داشته باشند، عنوان کرد: آنان با جنگ فرهنگی علیه اسلام شیعی و انقلاب درصدد تکرار تاریخ اندلس در ایران بودند که در این راستا به دلیل وجود ولایت شکست خوردند اما هنوز از تلاش خود ناامید نشده و این راه را ادامه می‌دهند.

وی افزود: یک موضوع در میان اسلام شیعی برای دشمنان بسیار حائز اهمیت است و آن موضوع و جایگاه بانوان است زیرا نخستین بانوی جهان اسلام، حضرت زهرا(س) با حرکت انقلابی خویش عمق استراتژی دشمن را تا به امروز به مخاطره انداخت؛ بنابراین بانوان می‌توانند بسیاری از اهداف دشمنان را خنثی کنند.

سردار یزدی با بیان اینکه امروز زنان مسلمان باید سعی کنند شبهاتی را که در زمینه جامعه بانوان مطرح می‌شود را پاسخ دهند، گفت: گاهی اوقات برخی مسائل اگر از سوی مردان مطرح شود تاثیری در جامعه نخواهد داشت اما اگر همان مسائل از سوی بانوان بیان شود تاثیرگذارتر خواهد بود.

فرمانده سپاه محمدرسول‌ الله (ص) تهران ادامه داد: مبغات باید در نظر داشته باشند اعتماد مخاطبانشان را جلب کنند از این رو برای جلب اعتماد مخاطب لازم است به مخاطبان چنین القاء شود که قصد آنان اعمال سلیقه نیست بلکه همه در راستای سلامت جامعه و خانواده مطرح می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان اذعان دارند موفقیت ایران در سایه ولایت کسب است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن می‌خواهد به نظام ضربه بزند زیرا آنان از ولایت سیلی خورده‌اند./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات