۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۷۵۷۶۷

استعفای حضرتی از فراکسیون امید

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه از فراکسیون امید استعفا دادم گفت: وجدان مجلس در استیضاح کرباسیان خوب عمل کرد.
الیاس حضرتی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارم شهریور ماه در جمع خبرنگاران درخصوص استعفای خود از فراکسیون امید و علت موافقت خود با استیضاح وزیر اقتصاد، گفت: یک ماه و نیم از امضای طرح استیضاح وزیر اقتصاد می‌گذرد و در این مدت دوستان زیادی از من خواستند که امضای خود را پس بگیرم اما من مقاومت کردم و تن به این کار ندادم. آخرین نقطه فراکسیون امید بود که آنها هم تحت تاثیر این لابی‌ها از من خواستند که امضای خود را پس بگیرم که با مخالفت من روبرو شدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از اعضای فراکسیون امید به بهانه اینکه وزیر کاره ای نیست در مخالفت استیضاح رأی دادند و تعداد کمی از نمایندگان امید با استیضاح موافق بودند.

وی با بیان اینکه نخواستم خلاف تشکیلات عمل کنم افزود: یا باید از استیضاح دست برمی داشتم یا استعفا می دادم، که من راه دوم را انتخاب کردم.

وی در پایان با بیان اینکه استیضاح کنندگان  ترکیبی از فراکسیون ولایی، مستقلین و 10 نفر نیز از فراکسیون امید بودند یادآور شد: این استیضاح به فراکسیون ها مرتبط نبوده بلکه فردی بود، در مجموع وجدان مجلس خوب عمل کرد./۸۵۶/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات