۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۷۶۰۳۱
با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی؛

مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در حوزه هنری برگزار شد.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین قمی با حضور رییس سابق این سازمان حجت الاسلام والمسملین سیدمهدی خاموشی و حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام والمسلمین رشاد رییس شواری سیاست گذاری حوزه علمیه در حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی به ایراد سخنرانی پرداخت و در خصوص تحولات سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: در این 18 سال حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با انجام وظیفه مسؤولیت اداره سازمان تبلیغات اسلامی را بر عهده داشته است که امروز از زحمات وی تقدیر می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین قمی که در مراکز مختلف مسؤولیت داشته و منشا خیر و برکت بوده به عنوان رییس سازمان تبلیغات منصوب می‌شود تا بدین وسیله بتواند در عرصه فرهنگ دینی خدمت کند.

و در ادامه حجت الاسلام والمسملین رشاد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حجت الاسلام والمسلمین خاموشی سالها توفیق فعالیت‌های فرهنگی داشته و امروز که این جایگاه را تقدیم می‌کند توانسه تجربیات بسیاری را کسب کند پس می‌طلبد از تجربیات ایشان استفاده شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رییس سابق سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تبلیغات اسلامی نهادی تاثیر گذار است و بنده هرگز از فعالیت در این نهاد خسته نشدم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس جدید تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تبلیغ تنها برعهده روحانیت نیست بلکه همه مردم باید مبلغ دین خدا باشند از این رو باید بین تبلیغ سنتی و مردن هم افزایی ایجاد شود تا همه مخاطبان از آن بهره ببرند./813/پ203/ب1

ارسال نظرات