۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۷۶۴۰۵
استاد حوزه علمیه:

همت همه ارکان کشور رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه باید همت همه ارکان کشور رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد، گفت: تمام تأکیدهای رهبری در دیدار با هیئت دولت مباحث اقتصادی، حل مشکلات مردم و دغدغه‌های معیشتی مردم بود.
مشکلات اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد گلی، استاد حوزه علمیه و امام جمعه موقت راز، شامگاه امروز در جمع مسؤولان راز و جرگلان، با اشاره به ولادت باسعادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: مهم‌ترین لقب آن امام، کاظم است که به معنای بیرون آمدن از کظم و کنایه از سکوت است که این خصوصیت باید نصب العین رفتارهای ما باشد و در تمامی حوزه‌ها مسؤولین ما باید این‌گونه باشند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار رهبری با هیئت دولت، افزود: همچنان که در رسانه‌ها مشاهده کردیم، تمام تأکیدهای رهبری در دیدار با هیئت دولت مباحث اقتصادی، حل مشکلات مردم و دغدغه‌های معیشتی مردم بود و ایشان فرمودند ما درزمینهٔ اقتصادی بن‌بست نداریم تنها خلأ و ضعف وجود دارد که باید شناسایی و برطرف شود.

وی با بیان اینکه برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و محتکران باید با دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب توصیه‌هایی ازجمله عدالت، پاک دمنی، پارسایی و با مردم بودن به مسؤولان داشتند که ملاک‌های ارزشی برای دولت محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام گلی ادامه داد: اگر مسؤولان کشور مانند مردم سختی‌ها و مشکلات و گرانی و بیکاری فرزندان خود را تحمل کنند، بدانند مردم از سختی راه خسته نمی‌شوند هرچند این راه سختی‌های فراوان نیز داشته باشد مگر همین مردم، مردمی نیستند که در جنگ تحمل کردند، این‌ها همانند.

وی با اشاره به سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور اظهار داشت: رئیس‌جمهور به 5 سؤال نمایندگان مجلس پاسخ داد اما نمایندگان مجلس فقط به یک سؤال قانع شدند اما از پاسخ چهار سؤال بعدی قانع نشدند و دشمنان خارجی و داخلی برنامه‌ریزی کرده بودند که سؤال از رئیس‌جمهور را به‌صورت مغرضانه نشان دهند.

حجت‌الاسلام گلی ابراز کرد: امیدها به مجلس وجود دارد و از سوی دیگر دولتمردان ما هم در هر پست و مقامی که هستند باید به مردم پاسخگو باشند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات