۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۷۶۸۰۳
امام‌جمعه موقت بجنورد:

عمل به رهنمودهای رهبری شرط پیشرفت و تعالی کشور است

امام جمعه موقت بجنورد فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را همچون چراغی روشن فرآوری نظام جمهوری اسلامی و کشور دانست و گفت: شرط پیشرفت و تعالی کشور عمل به رهنمودهای رهبری است.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امام‌جمعه موقت بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسؤولان فرهنگی، با اشاره به ضرورت پیروی از رهنمودهای رهبری برای برون‌رفت کشور از مشکلات فعلی، اظهار داشت: ما باید با همان اعتقاد و نیت قلبی که به امامان و ائمه اطهار (ع) داریم به ولایت‌فقیه هم اعتقاد داشته و از رهنمودهای آن اطاعت کنیم.

وی افزود: تجربه ثابت کرده که شرط پیشرفت و تعالی کشور درگرو اطاعت و عمل به رهنمودهای ولایت‌فقیه است.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی اضافه کرد: بحث ولایت‌فقیه استمرار رسالت انبیا و اولیا (ع) بوده و به نظر امام خمینی (ره) هم ولایت‌فقیه ازجمله بدیهیات عقلی و دینی است که اطاعت و پیروی از آن جزء اهم واجبات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات تفرقه‌آمیز استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: امروز وهابیت با استناد به سخنان ابن تیمیه که مهره اصلی استکبار جهانی است تلاش می‌کند تا در بین مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کرده و به این طریق جایگاه ولایت‌فقیه را در بین مسلمانان تضعیف کند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی گفت: مردم همیشه درصحنه ایران هم با اتحاد و دشمن‌شناسی خود بارها ارادت قلبی خود را به‌نظام اسلامی و ولایت‌فقیه اثبات کرده‌اند و امیدواریم مسؤولان هم قدر این همراهی و مقاومت مردم را درک کرده و با عمل به رهنمودهای ولی‌فقیه و خلوص نیت به این مردم خدمت کنند.

امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: به‌طور یقین اطاعت و پیروی از رهنمودهای ولایت‌فقیه سبب پیشرفت و تعالی کشور می‌شود و اگر مسؤولان کشور تدابیر رهبری را مدنظر قرار داده و نسبت به آن التزام عملی داشته باشند بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شود./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات