۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۷۲۸۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:‏

هدایت رهبری و همکاری مردم سبب پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: با هدایت و مدیریت رهبری و همکاری مردم می‌توانیم در برابر جنگ اقتصادی که دشمن به ما تحمیل کرده به پیروزی برسیم.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مدیرعامل و مسؤولان جمعیت هلال احمر استان، خدمت به خلق را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: فعالیت‌های هلال احمر از مصادیق بارز خدمت به خلق‌الله است.

وی افزود: حضور هلال احمر در هر بحران و حادثه‌ای برای کمک به همنوع و خدمت به خلق عبادت پر اجری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: خدمت به مردم ارزش بالایی دارد و هلال احمر با احساس مسؤولیت در برابر مشکلات و حضور در زمان وقوع حوادث باعث شده تا مردم به این نهاد بیش از پیش اعتماد کنند.

امام جمعه بجنورد خدمت برای پیشرفت نظام اسلامی را وظیفه تمام مسؤولان دانست و گفت: باید تلاش کنیم در جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته با مدیریت رهبر عزیز و همکاری مردم از این بحران به‌سلامت عبور کنیم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: با هدایت و مدیریت رهبری و همکاری مردم می‌توانیم در برابر جنگ اقتصادی که دشمن به ما تحمیل کرده به پیروزی برسیم.

محسن نجات، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر همیشه برای کمک به محرومان پیشتاز بوده است، گفت: تاکنون برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان 9 هزار بطری آب معدنی در قالب نذر آب در استان جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد این جمعیت و برگزاری مانورهای آمادگی و توان‌افزایی امداد گران ارائه کرد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات