۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۵۷۹۶۵۵
معاون آموزش مدرسه علمیه آخوند همدان:

پاسخ زیاده خواهی های آمریکا را باید کوبنده داد

حجت الاسلام رستمی گفت: مسؤولان ما همانند مردم باید مقاوم و با صلابت بوده و در مقابل کشورهایی که هیچ حقی را برای ما قایل نیستند با اقتدار و کوبنده ایستاده تا هیچ وقت فکر تجاوز به حقوق ملت ایران به سرشان نزند.
حجت الاسلام مهدی رستمی

حجت الاسلام مهدی رستمی معاون آموزش مدرسه علمیه آخوند همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکا همواره با انقلاب اسلامی دشمن بوده و خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و تهدید منافع آمریکا در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه آمریکا دست به برنامه ریزی برای نابودی ایران اسلامی تحت عنوان خاورمیانه جدید زد.

معاون آموزش مدرسه علمیه آخوند همدان گفت: آمریکا با تحمیل جنگی 8 ساله بر ایران و حمایت از صدام می خواست ایران را ظرف یک هفته نابود سازد که با مقاومت ملت ایران اسلامی امید آن ها نا امید شد.

وی ابراز داشت: بعد از جنگ تحمیلی آمریکایی ها و نا امید شدن آن ها از مقابله نظامی با ایران اسلامی بر آن شدند که با نفوذ در سیستم اداره کشور از سوی عوامل نفوذی برنامه های خصمانه خود را اجرایی کنند.

حجت الاسلام رستمی تبیین کرد: برنامه نفوذ منحصر در ایران نبوده بلکه کشور های همسایه ایران را هم در بر گرفته تا با این کار قدرت ایران را هم در منطقه تضعیف کند.

وی خاطرنشان کرد: با مقاومت دولت و ملت ایران اسلامی امروزه توانسته ایم جایگاه ویژه و استراتژیکی در منطقه داشته باشیم که این را هم مدیون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم.

معاون آموزش مدرسه علمیه آخوند همدان تصریح کرد: امروز هم با توجه به فشارهای سیاسی و اقتصادی پیش رو همواره باید همانند شهدا از فرامین رهبری پیروی کرده و در مقابل کسانی که در صدد نفوذ و دشمنی با ایران اسلامی هستند با اقتدار عمل کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: مسؤولان ما همانند مردم باید مقاوم و با صلابت بوده و در مقابل کشورهایی که هیچ حقی را برای ما قایل نیستند با اقتدار و کوبنده ایستاده تا هیچ وقت فکر تجاوز به حقوق ملت ایران به سر آن ها نزند./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات