۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۷۹۶۶۴
معاون آموزش حوزه علمیه همدان:

عاقبت همه مستکبران جهان، نابودی خواهد بود

حجت الاسلام فراهانی گفت: امروزه آمریکا به عنوان اصلی ترین مستکبر جهان حقوق ملت ها را ضایع کرده و با روحیه سبوعیت خود مدام منافع کشورها را تهدید می کند.
حجت الاسلام محمد فراهانی

حجت الاسلام محمد فراهانی معاون آموزش حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی چیز تازه ای نیست.

وی در ادامه افزود: در طول تاریخ مستکبران همواره در تضاد با مستضعفان بوده که در نهایت پیروز میدان کسانی بودند که همواره مقاوم بوده و در مقابل آن ها سر خم نکردند.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان گفت: امروزه آمریکا به عنوان اصلی ترین مستکبر جهان حقوق ملت ها را ضایع کرده و با روحیه سبوعیت خود مدام منافع کشور ها را تهدید می کند.

وی ابراز داشت: کشورهایی که از تهدیدات آمریکا ترسیده و به خودباوری خو شک کرده اند همچنان مورد تجاوز متنوع آمریکا هستند، اما در مقابل کشورهایی که در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده به نعمت استقلال خود دست پیدا کردند.

حجت الاسلام فراهانی تبیین کرد: آمریکا در معاهدات گوناگون با کشورهای مختلف ثابت کرده که طرف خوب و صادقی برای تعاملات بین المللی نیست چرا که در همه آن ها خلف وعده کرده و بیشتر پیگیر منافع خود بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا نسبت به ایران هم در مذاکراتی که به برجام معروف است ثابت کرد که مثل گذشته همواره به دنبال منافع خود بوده و با ظاهری مشروع و آراسته در پی کسب منافع خود بوده است.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان تصریح کرد: مسؤولان ما فریب ظاهر زیبای آمریکا را نخورده و مثل گذشته با اقتدار و صلابت خود در مقابل برنامه های خصمانه دشمن ایستادگی کنند.

وی در پایان گفت: مردم مقاوم ایران اسلامی همواره در مقابل زورگویی های کشور هایی همچون آمریکا ایستادگی کرده و این امر انتظار آن ها را نسبت به مسؤولان بیشتر خواهد کرد./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات