۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۱۶۳۹

راه اندازی مواکب دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در عین دو و چذابه

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اعزام مبلغ در قالب اعزام مستمر هفتگی، گفت: دفتر موکب را در عین دوی اهواز و چذابه راه اندازی خواهیم کرد.
موکب خدام الحسین علیه السلام

حجت الاسلام اصغر غيبی، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن اربعين حسيني از اعزام مبلغ پاسخگو به مسائل دینی، اعتقادی، تاریخی و احکام برای مواکب مستقر در دو مرز خبر داد.

وی با اشاره به اینکه خود دفتر موکبی را در عین دوی اهواز و چذابه راه اندازی خواهد کرد، افزود: در آنجا فعالیت های فرهنگی و استقرار مبلغ را مورد توجه قرار می دهیم تا به مباحث مشاوره ای و پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شرعی زوار بپردازند.

این مقام مسؤول عنوان داشت: هم اکنون در برخی از شهرها که روحانی وجود ندارد به شکل مستمر مبلغانی را در قالب اعزام مستمر هفتگی و آن هم اواخر هر هفته اعزام می کنیم از جمله اینکه شهر شرافت شوشتر در فهرست اعزام مبلغان قرار گرفته است.

حجت الاسلام غیبی خاطرنشان کرد: اعزام مستمر مبلغ افزون بر مناطق خالی از روحانی اهواز، همچنین در خرمشهر، اندیکا، شهر شرافت و سوسنگرد صورت می گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: این اعزام ها در ماه صفر ادامه خواهد داشت./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات