۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۸۱۷۶۱
فرمانده دفاع مقدس:

رشادت‌های مدافعان حرم مانع ورود داعش به خاک ایران شده است

یکی از فرماندهان دفاع مقدس با بیان اینکه یمن با پیروزی بر عربستان سعودی یکی از قدرت‌های بزرگ می‌شود، گفت: اگر رشادت‌ها و مقاومت‌های مدافعان حرم نبود باید با داعش در جمهوری اسلامی ایران می‌جنگیدیم.
دفاع مقدس و مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار سید احمدعلی قدسی، امشب در سومین کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانسته بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن کارهای بسیاری را علیه ایران اسلامی انجام داده و به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده است.

این فرمانده دفاع مقدس افزود: دشمن قائله‌های بسیاری به راه انداخته و توطئه‌های بسیاری انجام داده و حرکات ضد انقلابی نیز به آن‌ها کمک می‌کرد اما وقتی دیدند نمی‌توانند به اهداف خود برسند رژیم بعثی عراق و صدام را هشت سال درگیر جنگ با ایران اسلامی کردند.

سردار قدسی تاکید کرد: با وجود کمک تمام دنیا به عراق اما ایران اسلامی در دفاع مقدس به پیروزی رسید و دشمن متوجه شده با جنگ علیه ایران اسلامی به جایی نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه آمریکا می‌گوید ما ضد داعش هستیم و می‌گویند ما با کمک متحدین خود داعش را از بین بردیم اما این حرف‌هایشان دروغ است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به جهان نشان داد که بزرگترین نیروی موشکی منطقه و جهان است و آمریکا می‌خواهد با قطعنامه‌های خود این را از بین ببرد.

فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: آمریکایی‌ها به گفته خودشان ۷ هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کردند اما هیچ چیزی به دست نیاوردند.

سردار قدسی اظهار کرد: امروز بزرگترین قدرت منطقه حزب الله لبنان و انصارالله در یمن است و دشمنان در مقابل پهبادهای ساخته شده آن‌ها کم آورده و زانو زده‌اند.

وی با بیان اینکه یمن با پیروزی بر عربستان سعودی یکی از قدرت‌های بزرگ می‌شود، گفت: اگر رشادت‌ها و مقاومت‌های مدافعان حرم نبود باید با داعش در جمهوری اسلامی ایران می‌جنگیدیم.

سردار قدسی افزود: بسیاری از جوامع بشری چشم آن‌ها به ایران اسلامی است تا در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کنند./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات