۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۵
کد خبر: ۵۸۲۲۴۲
معاون فرهنگی حوزه خواهران تاکید کرد:

آمادگی حوزه خواهران برای افزایش مهارت خانواده در بین دانش آموزان

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران آمادگی حوزه‌های علمیه خواهران را برای افزایش مهارت‌های خانواده در میان دختران دانش‌آموز اعلام کرد.
حوزه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا،  معصومه ظهیری در دیدار با مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه درس‌های فعلی آموزش و پرورش مهارت‌های کافی خانواده را به دختران منتقل نمی‌کند، گفت: یکی از موارد تعامل حوزه‌های علمیه خواهران با وزارت آموزش و پرورش می‌تواند در افزایش مهارت‌های خانواده در میان دختران باشد.

وی با اشاره به راه‌اندازی برخی رشته‌های تخصصی مرتبط با آموزش‌های زندگی در حوزه‌های علمیه خواهرن افزود: اهمیت همکاری میان حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در میان دختران بیش از پسران است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: بعد از خانواده، آموزش و پرورش مهم‌ترین نهادی است که ارزش‌های فرهنگی را به فرد منتقل می‌کند.

ظهیری خواستار افزایش ارتباط میان حوزه‌های علمیه خواهران و آموزش و پرورش شد و تاکید کرد: تاثیرگذاری دختران بر جامعه بیش از پسران است.

وی با اشاره به اینکه برخی از دختران در سنین دوره تحصیلی متوسطه متاهل می‌شوند، ‌خاطرنشان کرد: ضروری است در دروس آموزش و پرورش به دروس فعلی بسنده نکنیم و آموزش‌های خانواده را به آموزش‌ها اضافه کنیم./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: مهر

ارسال نظرات