۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۸۶۶۶۷

نامه های جداگانه مدیر حوزه خواهران به آیت الله اعرافی و حجت الاسلام عباسی

حجت‌الاسلام و المسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در نامه های جداگانه انتصاب آیت‌الله علیرضا اعرافی را به عنوان رئیس هیئت امنای جامعه‌المصطفی و انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عباسی را به عنوان رییس جامعه المصطفی تبریک گفت.
حجت الاسلام بهجت پور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در نامه های جداگانه انتصاب آیت‌الله علیرضا اعرافی را به عنوان رئیس هیئت امنای جامعه‌المصطفی و انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عباسی را به عنوان رییس جامعه المصطفی تبریک گفت.

متن پیام نامه حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور به آیت الله اعرافی به شرح زیر است:

حضرت آیت‌اللّه اعرافی«دامت‌برکاته»
سلام علیکم
حضور حضرت مستطاب‌عالی در جایگاه ریاست هیات امنای جامعه المصطفی العالمیه «صلی‌الله علیه و آله» و نظارت و راهبری عالیه بر مدیریت این نهاد مبارک و پرثمر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باعث دلگرمی و قوت قلب مدیران و طلاب جامعه المصطفی «صلی‌الله علیه و آله» و نیز سایر حوزویان شد.
قطعاً تجارب گران‌سنگ سال‌ها مدیریت بر این نهاد موثر بین‌المللی که پرچمدار حوزة علمی شیعی در عالم است، نوید بخش راهبردهایی راه‌گشا برای توسعه و تعمیق کمی و کیفی آن نهاد خواهد بود.
اینجانب این توفیق الهی را تبریک گفته، امیدوارم در پناه حضرت حق و عنایات حضرت بقیه‌اللّه‌الاعظم «عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف» همچون گذشته موفق، موثر و پیروز باشید.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در نامه خود خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی آورده است:‌

بر خود لازم می دانم انتصاب جناب‌عالی که از اساتید و فرهیختگان حوزوی و اندیشمندان عرصه دین هستید را به ریاست مجموعه فخیم و وزین جامعه المصطفی العالمیه تبریک عرض نمایم.

این انتصاب مبارک که مزین به تأیید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد نشان از شایستگی و تعهد و تجارب ارزنده آن جناب در تصدی سطوح عالی مدیریتی مراکز علمی و پژوهشی دارد.

رجاء واثق دارم با عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) و حمایت‌های پدرانه مراجع عظام وعلمای بزرگوار - دامت برکاتهم - و تعامل با نهادها و شخصیت‌های عالی حوزوی همواره در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تربیت سفیران مکتب اهل بیت (علیهم السلام) موفق و پیروز باشید./۱۳۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات