۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۸۸۸۵۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

کشور امروز نیازمند مدیر انقلابی و جهادی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که امروز کشور نیازمند مدیر انقلابی و جهادی است، گفت: متأسفانه برخی مدیران و مسؤولان کشورمان تنها راه و رمز پیشرفت کشور را نگاه به بیرون می دانند.
ستاد امر به معروف قائمشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به چهار دهه عزت و سربلندی ایران اسلامی، آن را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی دانست.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با سرعت در حال حرکت است، افزود: با وجود همه توطئه ها و دشمنی ها علیه ملت ایران، اما مسیر پیشرفت و توسعه کاملاً هموار و مشخص است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی به چندین دهه وابستگی و ذلت در کشور پایان داد، خاطرنشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران در سایه خودباوری که از امام خمینی(ره) هدیه گرفته اند به یک کشور قدرتمند در جهان تبدیل شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که انقلاب اسلامی بسترهای پیشرفت و توسعه را در ایران فراهم کرد، بیان داشت: امروز و با وجود همه تحریم های ظالمانه دشمن، ایران اسلامی یکی از قدرتمند ترین کشورهای جهان محسوب می شود.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمن به خیال خام خود فکر می کرد با تحریم می تواند زمینه براندازی انقلاب را فراهم کند، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران اسلامی با وحدت و همبستگی از همه مشکلات و بحران های اقتصادی عبور خواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که با روحیه و تفکر انقلابی می توان از همه سختی ها و مشکلات به راحتی عبور کرد، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به تقویت این ویژگی ها در میان مدیران و مسؤولان کشور هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که در سایه وحدت ملی می توان از همه مشکلات و بحران ها عبور کرد، بیان داشت: نباید بگذاریم دشمن با تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان از این شرایط به وجود آمده در جهت اهداف و نقشه های شوم خود استفاده کند.

امام جمعه قائمشهر در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که امروز کشور نیازمند مدیر انقلابی و جهادی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مدیران و مسؤولان کشورمان تنها راه و رمز پیشرفت کشور را نگاه به بیرون می دانند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات