۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۶۰۷۰۸۵

دیدار دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام با نماینده حماس در ایران

دیدار دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام با نماینده حماس در ایران
دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام با نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو کردند.
به گزارش خبرگزاری رسا، مهرزاد لیموچی، دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام به اتفاق هیأت همراه پیش از ظهر امروز با خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران دیدار و درباره آخرین تحولات فلسطین و منطقه به ویژه تحولات جاری در نوار غزه گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این جلسه خالد قدومی با ابراز خرسندی از وجود تشکیلاتی همچون مجمع دوستی جوانان جهان اسلام، بیان داشت: جوانان محور اصلی جبهه مقاومت اسلامی می‌باشند و همیشه پشتیبان ندای حق بوده اند.
 
وی افزود: جوانان دائیه دار مجمع دوستی جوانان جهان اسلام در ایران هستند و با حمایت این تشکیلات می‌توان جریان خوبی ایجاد کرد و باعث پیروزی جبهه مقاومت اسلامی شد.
 
در ادامه ، مهرزاد لیموچی پیشنهاد همکاری‌های دوجانبه جهت تقویت روابط با جنبش مقاومت اسلامی در ایران را مطرح کرد که مورد استقبال نماینده حماس قرار گرفت.

در پایان این نشست محمد دارابی معاون دبیرکل، صادق شیبانی نماینده دبیرکل مجمع در استان فارس و اصغر محمودی مشاور عالی دبیرکل در امور جذب و سازماندهی به بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده با نماینده حماس در ایران پرداختند. /۹۶۹/پ210/ق
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات