۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۰۷۲۵۴
رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان:

آماده تخصیص منابع برای فعالیت‌های قرآنی هستیم

آماده تخصیص منابع برای فعالیت‌های قرآنی هستیم
حاجتی گفت: آمادگی داریم که از برنامه‌های فرهنگی در زمینه قرآن که در طول سال برگزار می شود، حمایت کرده و منابعی اختصاص بدهیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امید حاجتی، رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان، شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در غرفه خبرگزاری رسا حضور پیدا کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها نخستین گام برای ترویج محصولات مرتبط به ساده‌ترین روش و مناسب‌ترین قیمت به متقاضی است، اظهار داشت: برپایی چندین نمایشگاه چند ساله قرآن یک گام مثبت برای ارئه دستاورد‌ها است با این حال انتظار آن داریم که هر ساله بر تعداد شرکت کنندگان نمایشگاه افزوده شود.

وی ادامه داد: با افزایش تعداد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه، این فرصت برای ماه مهیا می‌شود با مشوق‌هایی که ایجاد می‌کنیم زمینه را برای حضور شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرآن فراهم کنیم.

حاجتی افزود: امیدواریم از ظرفیت‌هایی که همه ساله در اعتبارات ارشاد استان به عنوان پیشروترین حوزه فرهنگ خوزستان می‌بینیم شاهد اجرای برنامه‌های ترویجی قرآنی در طول سال باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ارشاد استان باید برخوردار از فضای قرآنی باشد، بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی ارشاد نباید با ترویج آموزه‌های قرآنی در استان فاصله داشته باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: ما هم نیز به نوبه خود این آمادگی را داریم که از برنامه‌های فرهنگی در زمینه قرآن طی سال، حمایت و منابعی اختصاص بدهیم. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات