۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۱۲۳۵۷
دریکوندی عنوان کرد؛

راه یافتن ۱۳ لرستانی به مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی

رییس اداره قرآنی اوقاف لرستان گفت: پس از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن، ۱۳ نفر از برادران و خواهران به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، تقی دریکوندی، رییس اداره قرآنی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان برگزار شد و در این دوره 77 نفر از خواهران و 60 نفر از برادران به رقابت با هم پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در رشته های حفظ پنج، 10، ۲۰ و حفظ کل، ترتیل، قرائت، اذان و دعاخوانی برگزار شد و نفرات برتر آن به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

دریکوندی تصریح کرد: در رشته قرائت برادران وحید کرمی رتبه اول، مهدی سعادتی رتبه دوم و علیرضا روزبهانی رتبه سوم و در رشته ترتیل احسان پیرداده بیرانوند رتبه اول، حسام الدین غلامی رتبه دوم و مسلم یادگاری رتبه سوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: در رشته حفظ کل حافظ روشندل اسماعیل موسیوند رتبه اول، حفظ ۲۰ جزء رضا رحیمی رتبه اول، حفظ ۱۰ جزء مهران رحیمی رتبه اول و در رشته حفظ پنج جزء سید حمیدرضا حسینی رتبه اول و مرتضی احمدی رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رییس اداره قرانی اوقاف لرستان اظهار داشت: در دو رشته اذان و دعا خوانی نیز به ترتیب محمد بهرامی رتبه اول، محمدحسین دالوند رتبه دوم و عبدالصمد اسکندری رتبه سوم و در رشته دعاخوانی رضا کاکاوند رتبه اول، سیدمحمد حسین کشفی رتبه دوم و سید یعقوب کریمی رتبه سوم چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان لرستان را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش خواهران در رشته حفظ کل ثریا مهدی نژاد رتبه اول و در رشته قرائت خدیجه بیرانوند رتبه اول، فاطمه بوالحسنی رتبه دوم و افتخار روزبهانی رتبه سوم را به دست آورده اند.

دریکوندی گفت: در رشته ترتیل مریم ولیزاده رتبه اول و صدیقه سیفی دلی رتبه دوم، در رشته دعاخوانی آمنه عزیزی رتبه اول، شهناز اسکینی رتبه دوم و فاطمه رضایی رتبه سوم، در رشته حفظ ۲۰ جزء بتول عبدالرحیمی رتبه اول و امیره دهنادی رتبه دوم، در رشته حفظ ۱۰ جزء به ترتیب بهاره امیدزاده رتبه اول، منصوره ویسکرمی رتبه دوم و فاطمه پارسایی کیایی رتبه سوم و در رشته حفظ ۵ جز نیز میترا بابزن رتبه اول، فاطمه نادری رتبه دوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اصفهان برگزار خواهد شد و نفرات اول هر رشته در این مسابقات شرکت می کنند.

رییس اداره قرآنی اوقاف لرستان در پایان ابراز داشت: هفت برادر و شش خواهر در چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم که به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد، شرکت می کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات