۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۳۳۹۷۸
مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد:

شهادت سردار سلیمانی هزینه سنگینی برای استکبار جهانی خواهد داشت

شهادت سردار سلیمانی هزینه سنگینی برای استکبار جهانی خواهد داشت
حجت الاسلام موسوی گفت: تمامی جبهه مقاومت نسبت به سردار سلیمانی احساس تکلیف می کنند و از این پس آمریکا و رژیم صهیونیستی امنیت نخواهند داشت.

حجت الاسلام سید عبدالمومن موسوی مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه سردار سلیمانی نه تنها نماد ملی بلکه اسطوره مقاومت در جهان است، گفت: سردار سلیمانی فرهنگ مقاومت را به مکتب مقاومت تبدیل کرده است.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: سردار سلیمانی با رشادت های خود تمامی نقشه های آمریکا و اسرائیل را در خاورمیانه نقش بر آب کرده است.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سردار سلیمانی سایه جنگ از سر کشور دور و داعش را در خارج از مرز های کشور نابود کرد.

وی با اشاره به اینکه ترور سردار سلیمانی باعث اتحاد هر چه بیشتر جبهه مقاومت شده است، ابراز کرد: همه آزادی خواهان جهان و تمامی کسانی که طعم تلخ ظلم های استکبار را چشیده اند از ترور شهید سلیمانی گریان هستند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: به برکت خون سردار سلیمانی، بین مردم شیعه و سنی عراق پیوند خاصی برقرار شده است.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پرچم سردار سلیمانی روی زمین باقی نخواهد ماند، تصریح کرد: سردارهای فروانی همچون قاسم سلیمانی در سرتاسر جبهه مقاومت وجود دارند که انتقام حاج قاسم را خواهند گرفت.

وی گفت: ترور سردار سلیمانی به طور مستقیم توسط ترامپ صورت گرفت و مقابله به مثل آن نیز باید مستقیم باشد.

حجت الاسلام موسوی به صحبت های سید حسن نصرالله در مورد حق انتقام جبهه مقاومت اشاره کرد و عنوان کرد: تمامی جبهه مقاومت نسبت به سردار سلیمانی احساس تکلیف می کنند و از این پس آمریکا و رژیم صهیونیستی امنیت نخواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی هزینه سنگینی برای استکبار خواهد داشت، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی سبب همبستگی داخلی در کشور در مقابل دشمن خارجی شده است.

وی افزود: کسانی که به فکر مذاکره مجدد با آمریکا بودند به هوش آمده اند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
آمریکا و کشورهای اروپایی از هیچ اقدام وحشیانه و بزدلانه برای دستیابی به اهداف شوم خود دریغ نمی ورزند بر این اساس این بار به ترور روی آورده اند، اما آنان همان طور که می دانند، دوران بزن و در روها به پایان رسیده است و این بار انتقام گیرنده ها فقط ایرانی ها نیستند بلکه همه ملت های نظیر بحرین، سوریه، لبنان، یمن، عراق و غیره هستند که آمریکایی ها به شیوه های مختلف به آن ها ظلم کرده اند.
0
0