۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۶۵۴۸۰۶
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان خبر داد؛

کمک به ۲۲۰ خانوار نیازمند که تحت پوشش هیچ نهادی نبودند

کمک به ۲۲۰ خانوار نیازمند که تحت پوشش هیچ نهادی نبودند
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان گفت: بیش از 220 خانوار که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبودند یک تا سه مرتبه بسته معیشتی و کمک نقدی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بعداز ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، گفت: مسؤولان با وحدت و همدلی در مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کردند.

وی افزود: این وحدت و همدلی در مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم برگرفته از آموزه‌های دینی، حضور مردم در بعد مردم سالاری دینی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه با اشاره به نقش سپاه در مقابله با ویروس کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج پاسدار انقلاب اسلامی است و در بحران ها همواره در صحنه حضوری فعال دارد.

وی ادامه داد: برگزاری رزمایش همدلی و مواسات در ایران اسلامی الگویی برای جهانیان شد و مردم لرستان در برگزاری این رزمایش و کمک به خانواده های متضرر از کرونا حماسه آفرینی کردند و پس از 41 سال از عمر انقلاب تجربه خوبی بود.

سردار کشکولی عنوان داشت: در استان لرستان و در قالب برگزاری رزمایش همدلی 507 خانوار نیازمند شناسایی شد و بیش از 220 خانوار که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبودند یک تا سه مرتبه بسته معیشتی و کمک نقدی دریافت کردند.

وی به خدمت رسانی، تهیه و توزیع ماسک و ضدعفونی و گندزدایی معابر و محلات و ادارات اشاره کرد و گفت: با پای کار آمدن بسیج، مردم هیچ گونه کمبود ماسک در کشور نداشتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: امروز آمریکا به عنوان دشمن اصلی ملت ایران با ناتوانی در کنترل بیماری کرونا و اعتراضات اخیر در این کشور در حال فروپاشی است و نمادهای قدرتش از بین رفته است./9451/پ303/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات