۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۵۷۸۹۷
حجت الاسلام کوثری خبر داد؛

برگزاری آزمون ورودی مؤسسه دارالاعلام به صورت حضوری و مجازی

برگزاری آزمون ورودی مؤسسه دارالاعلام به صورت حضوری و مجازی
آزمون ورودی مرحله دوم پذیرش مؤسسه دارالإعلام دوره بلند مدت نقد وهابیت، همزمان به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به شیوه برگزاری آزمون مرحله دوم پذیرش سال 99 مؤسسه دارالإعلام بیان کرد: آزمون ورودی دوره بلند مدت نقد وهابیت این مؤسسه همزمان به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود.

مدیر مؤسسه دارالإعلام ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی و درخواست متقاضیان، آزمون مرحله دوم ورودی مؤسسه دارالاعلام در رشته نقد وهابیت چهارشنبه 25 تیرماه از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود.

وی در ادامه به مواد آزمون ورودی مؤسسه دارالأعلام اشاره کرد و افزود: مواد آزمون ورودی این مؤسسه کتاب های شفاء السقام، درسنامه نقد وهابیت و درسنامه نقد جریان های تکفیری است و آزمون آنلان نیز به صورت تستی از طریق وب سایت مؤسسه دارالاعلام برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کوثری افزود: مدت زمان پاسخگویی به سوالات 80 دقیقه است و شرکت کننده می‌ بایست پیش از اتمام زمان، اقدام به ارسال پاسخنامه کنند؛ طلابی امکان شرکت در آزمون آنلاین را ندارند، می‌توانند در تاریخ و زمان مذکور با مراجعه حضوری به موسسه دارالاعلام در آزمون حضوری شرکت کنند.

گفتنی استف علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانند به مؤسسه دارالإعلام واقع در جمکران، ابتدای بلوار انتظار، مجتمع علمی دارالولایه مراجعه یا با شماره های 02537255866، 02537255878 و 09191588372 تماس گیرند./1324/ت302/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات