۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۶۱۶۵۰
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مسؤولان و سازمان‌های نظارتی از بخش خصوصی حمایت کنند

مسؤولان و سازمان‌های نظارتی از بخش خصوصی حمایت کنند
هرمزگان - حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده از فعالان بخش خصوصی به عنوان افسران جنگ اقتصادی‌ یاد کرد و گفت: مسؤولان، ادارات و سازمان های نظارتی از بخش خصوصی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده عصر امروز در دیدار استاندار هرمزگان و مسؤولان استان به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار کرد: با وجود سختی‌ها کار و فعالیت دولت متوقف نشده و خدمات دهی به مردم ادامه دارد.

وی ادامه داد: مسؤولان تلاش‌های خود را به اطلاع مردم برسانند تا آنان از خدماتی که نظام اسلامی می‌دهد آگاهی یابند، زیرا چنانچه مردم از خدمات انجام شده توسط دولت و نظام اسلامی بی‌خبر باشند نا اُمید می‌شوند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر دشمنان تمام ظرفیت رسانه ای و تبلیغاتی خود را به صورت هماهنگ بکار گرفته‌اند تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

امام جمعه بندرعباس افزود: رسانه‌ها مسؤولیت و ماموریت مضاعفی در این خصوص دارند و همه باید پای کار آمده تا خدمات دولت به اطلاع مردم رسانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: این استان دارای ظرفیت فراوانی است و چنانچه روند فعالیت‌ها با شتاب بیشتری استمرار یابد در آینده تحول جدی در استان رخ می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تأکید کرد: نگاه توسعه متوازن در استان وجود دارد و همه مناطق از بشاگرد، کوشااحمدی تا جاهای دیگر قابل مشاهده است و در آینده با توجه بیشتری که به بخش مکران در شرق استان خواهد شد زمینه فعالیت‌های اقتصادی بیشتر و مناسب تری برای مردم فراهم می‌شود.

وی یاد آور شد: توجه به جزایر و مکران نوید بخش آینده‌ای خوب برای استان است و امید می‌رود این تلاش های مسؤولان زودتر به نتیجه مطلوب برسد لذا از مسایل حاشیه‌ای که حاصلی جز اتلاف وقت و انرژی ندارد پرهیز شود و در استان چنین مسایلی کمتر دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیشتر به کمک دولت آید تا خلاء های موجود پر شود، یکی از وظایف مسؤولان، ادارات دولتی و غیر دولتی و سازمان های نظارتی، حمایت از بخش خصوصی به عنوان افسران جنگ اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: بخش خصوصی را از خود بیگانه نمی‌دانیم بلکه فعالان این بخش جزء مردم و از سرمایه های جامعه هستند، انجام تخلف در کنار کارهای بزرگ امری عادی است اما باید تلاش کرد تخلف ها به کمترین میزان ممکن برسد و با متخلفان برخورد شود.

استاندار هرمزگان در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدام‌ها و فعالیت های دولت از سال ۹۲ تا کنون داد./851/پ210/ب1

ارسال نظرات