۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۶۸۳۰۲
آیت الله علما:

بیانات رهبر انقلاب جنبه قرآنی و نورانی دارد

بیانات رهبر انقلاب جنبه قرآنی و نورانی دارد
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان اینکه حرکت بر اساس تقوا و نورانیت به انسان فراست، هوشمندی و بصیرت می بخشد، گفت: انسانی که نورانی باشد، مدیریتش نیز نورانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ویژه برنامه «در ساحت حضور» با بیان اینکه انسان باید متصف به نور الهی باشد، گفت: انسانی که نورانی باشد، مدیریتش نیز نورانی و منشأ برکت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) تربیت شدگان مکتب نورانی الهی هستند، معصومان(ع) را مظهر نورانیت و صفات الهی دانست و ادامه داد: این بزرگواران افرادی همچون سلمان ها و ابوذرها را تربیت کردند و ما مشاهده می کنیم که ایشان در مراتب بالای نورانیت قرار دارد.

آیت الله علما با بیان اینکه فطرت انسان نورانی است، ابراز کرد: فطرت انسان نورانی است، اما به شرط اینکه نورانیت خود را شناخته و سبک زندگی خود را بر اساس آن تنظیم کند؛ انسانی که نورانیت خود را بشناسد و طبق آن رفتار کند، بدون شک در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه حرکت بر اساس تقوا و نورانیت به انسان فراست، هوشمندی و بصیرت می بخشد، عنوان کرد: امروز مشاهده می کنیم که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در نهایت هوش و فراست فوق العاده ای برخوردار بوده و هستند و باید دانست که این فراست ها از نورانیت الهی به دست می آید.

وی اظهار کرد: همواره مشاهده می کنیم که همه بیانات رهبر معظم انقلاب جنبه قرآنی و نورانی دارد و از یک فراست بسیار مثال زدنی برخوردار است؛ پر واضح است که این بصیرت و فراست در نتیجه بندگی خالصانه به دست آمده است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه راهبرد تکیه بر توان داخلی و نگاه به ظرفیت های درونی، راهبردی قرآنی و نورانی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند، خاطرنشان کرد: ایشان همواره با هوش و فراستی که دارند ابر قدرت ها را مغلوب ساخته است، تا جایی که ترامپ گفته بود «آرزو دارم یکی از مسؤولان ایران با من یک تماس داشته باشد»./841/پ202/ب1

ارسال نظرات