۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۷۵۰۴۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحانیت در تربیت جوانان انقلابی مسؤولیت سنگینی بر دوش دارد

روحانیت در تربیت جوانان انقلابی مسؤولیت سنگینی بر دوش دارد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به رسالت روحانیت در تربیت جوانان انقلابی و ارتقای فرهنگی دینی جامعه اشاره کرد و گفت: در این راستا وحدت بین روحانیت ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در جمع  طلاب و فضلای خرم آباد و پلدختر در مسجد امیرالمؤمنین شهرک مهدیه قم گفت: استان لرستان خاستگاه علما، اندیشمندان، فقها، ادبا، زهاد، نیکوکاران، ایثارگران بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: شش هزار و ۳۰۰ شهید در جمعیت یک میلیونی این استان، گواه بر این است که لرستان لنگرگاهی برای نظام اسلامی بوده است.

وی از آیت الله بروجردی به عنوان شخصیتی بین المللی یاد کرد و افزود: این مهم نشان از جایگاه بلند استان لرستان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به وجود علما و بزرگانی در هر نقطه از استان لرستان خاطرنشان کرد: روحانیت با مردم ارتباط خوبی داشته و دارند.

وی بر ضرورت حفظ همبستگی، اتحاد و وحدت بین روحانیت عنوان داشت: با توجه به فرصتی که انقلاب برای روحانیت فراهم ساخته است، در سایه وحدت و همدلی باید نشر دین و خدمت به مردم تلاش شود.

روحانیت در تربیت جوانان انقلابی مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند
 

دوری از اشرافی گری رسالت خطیر روحانیت است

نماینده ولی فقیه در لرستان به رسالت خطیر روحانیت در عرصه تبلیغ اشاره کرد و عنوان داشت: روحانیت امین و مورد اعتماد مردم است و همواره باید در راستای حفظ زی طلبگی، دوری از اشرافی گری، حفظ احترام بزرگان و ساده زیستی توجه ویژه ای داشته باشد.

وی بر ضرورت تربیت نسلی انقلابی تأکید و خاطرنشان کرد: روحانیت در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی هشت میلیون جوان مؤمن، انقلابی، پای کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه رسالت و مسؤولیت سنگینی بر دوش دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به پیشرفت در زمینه های مختلف صنعتی، تکنولوژی و اقتصادی تأکید کرد: در کنار این پیشرفت ها باید همواره ارتقا فرهنگ دینی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان داشت: در راستای رشد فرهنگ دینی جامعه و برقراری عدالت باید دست آشوبگران را کوتاه کرد و جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: اگر در کنار پیشرفت های مختلف علمی، صنعتی، تکنولوژی و اقتصادی فرهنگ دینی جامعه ارتقا نیابد، جمهوری اسلامی به بیراهه خواهد رفت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات