۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۷۷۸۵۰
امام جمعه میانرود:

جوانان مؤمن و انقلابی به شبهه پراکنی‌های دشمن توجه نکنند

جوانان مؤمن و انقلابی به شبهه پراکنی‌های دشمن توجه نکنند
حجت الاسلام حمیدی گفت: دشمن طرح و برنامه‌های بسیاری را برای دلسرد کردن مردم نسبت به شرکت در انتخابات پیاده می‌کند، جوانان انقلابی و مؤمن به این شبهه پراکنی توجه نکنند.
حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه میانرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ضمن بررسی اهمیت ابعاد داخلی و بین المللی انتخابات ۱۴۰۰ بیان داشت: نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی انتخاب با بصیرت دولتی جوان و انقلاب از سوی مردم در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

امام جمعه میانرود با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات عنوان داشت: حضور مردم در عرصه انتخابات افزون بر نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی سبب رفع طمع قلدران بین المللی از قبیل آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به توطئه‌های پی در پی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: افراد بسیاری در این ۴۰ سال تلاش کردند که گام نخست انقلاب برداشته نشود، اما به لطف خدا، همت جوانان و سرداران به نامی مانند حاج قاسم سلیمانی کشور از گردنه‌های سختی گذر کرد.

وی در رابطه با اهمیت انتخاب فرد اصلح در انتخابات اظهار داشت: انتخاب درست فرد شایسته سبب فراغت از مشکلات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

امام جمعه میانرود با اشاره به توطئه دشمن برای ایجاد شبهه انتخاباتی در میان مردم تصریح کرد: دشمن مانند گذشته طرح و برنامه‌های بسیاری را برای دلسرد کردن مردم نسبت به شرکت در انتخابات پیاده می‌کند؛ جوانان مؤمن و انقلابی نباید به این شبهه پراکنی‌ها گوش دهند.

 حجت الاسلام حمیدی افزود: پس از گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی مردم همواره ثابت کردند که نظام اسلامی را دوست دارند و با جان و دل از آن حمایت می‌کنند.

وی در پایان به شاخصه‌های مهم نامزدهای انتخاباتی اشاره داشت و گفت: مدیریت جهادی و انقلابی، تعهد، کفایت، توانا در برابر دفع دسیسه طمع ورزان، مؤمن و متدین از شاخصه‌های نامزد انتخاباتی به شمار می‌رود در واقع فرد مورد نظر باید ناجی اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و کشور باشد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات