۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۴۳۷۶
آیت الله نوری همدانی:

همه باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشند / نظام غیر ولایی طاغوتی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه هرنظام غیر ولایی طاغوتی و نامشروع است گفت: انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگ خداوند به ملت است وهمه باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.
1/ آيت الله نوري همداني


به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی کشور و همچنین دیگر اقشارمردمی، با اشاره به نحوه شکل گیری حکومت در اسلام اظهار داشت: بر اساس تعالیم و مبانی اسلامی در راس حکومت باید نبی، امام و ولی فقیه باشد در غیر این صورت آن حکومت نامشروع و طاغوتی است.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و مهم ترین دستاورد انقلاب را حاکمیت اسلام دانست و تاکید کرد: در دهه مبارک فجر باید این دستاوردها تبیین شود تا آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان با دستاوردهای انقلاب بیش از پیش آشنا شوند.

این مرجع تقلید درادامه به بررسی علل عقب ماندگی ملت های مسلمان پرداخت و خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری در حوزه های ومختلف نصیب ملت ایران شده است و همه باید قددران این نعمت بزرگ الهی باشند.

وی تاکید کرد: اگر شکر نعمت انقلاب اسلامی را بجا آوردیم خداوند این نعمت را فزونی می بخشد اما اگر کفران نعمت کردیم خداوند این نعمت را از ما دریغ خواهد داشت.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم علت عقب ماندگی مسلمانان را در عدم حاکمیت ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: ولایت فقیه در اسلام و انقلاب اسلامی ایران نقش بی بدیلی را دارد و تمام دستاوردها و پیشرفت های ملت در سایه ولایت فقیه و ایمان و اعتقاد جوانان این مرز و بوم حاصل شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقشه های دشمنان برای مقابله با ملت و انقلاب اسلامی ایران گفت: هراس افکنی از ایران و اسلام و استفاده ابزاری از واژه هایی همچون حقوق بشر و دمکراسی از جمله حربه های آنها برای مقابله با ملت ها بویژه مردم شریف ایران است در حالی که باید توجه داشت در پشت سخنان ظاهری اینها دستی چدنی برای ضربه زدن به ملت ها مخفی است.

وی درادامه هدف دشمن از جنگ نرم را ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه دانست و گفت: دشمنان جایگاه والای ولایت را درک کرده اند لذا تمام هجمه های خود را به سوی ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری نشانه گرفته اند. /924/پ202/ف.


ارسال نظرات