۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۵۵۱۰
29 بهمن ماه؛

سومین جشنواره فرهنگی تبلیغی طوبی برگزار می‌‌شود

خبرگزاری رسا ـ سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی تبلیغی طوبی با موضوع ویژه هویت معنوی در پرتو سیره نبوی به همت جامعة المصطفی العالمیه برگزار می‌شود.
جشنواره طوبي
حجت‌الاسلام هادی بنکدار، مدیرکل فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: جامعه المصطفی العالمیه با هدف شناسایی و معرفی استعداد های فرهنگی، هنری و تبلیغی طلاب، فضلا، دانشجویان غیر ایرانی، خانواده های آنان و تشکل های فرهنگی سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی تبلیغی طوبی را 29 بهمن ماه برگزار می کند.

وی افزود: جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری طوبی در دو دوره گذشته و در سال‌های 1384 و 1386 برگزار شده است و سومین دوره این جشنواره در سال‌ 1388 به منظور شناسایی، معرفی و تجلیل از استعداد‌های فرهنگی، هنری و تبلیغی طلاب، فضلا، دانشجویان غیرایرانی و خانواده‌های آنان و تشکل‌های فرهنگی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل صاحبان هنر و اندیشه غیرایرانی، شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری طلاب و دانشجویان غیرایرانی، افزایش کارآمدی طلاب و دانشجویان غیرایرانی در فرهنگ تبلیغ و پررنگ‌تر نمودن مهارت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در میان مخاطبان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

حجت‌الاسلام بنکدار با بیان این‌که تاکنون بیش از یک هزار و صد اثر از ملیت های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: داوری آثار از سوی کمیته های داوری در سه مرحله انجام شده که طی آن 44 نفر برگزیده شده اند.

وی تصریح کرد: در این مراسم آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت‌الله حائری شیرازی از اساتید حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام و‌المسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعة المصطفی العالمیه سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است، سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی تبلیغی طوبی از سوی جامعة المصطفی العالمیه با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پنجشنبه 29 بهمن ماه از ساعت 8:30 تا 18 در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) به نشانی قم ـ میدان جهاد برگزار خواهد شد. /920/پ202/ص
ارسال نظرات