۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۷۵۵۴۲
حجت ‌الاسلام پناهیان:

یاران امام زمان در هنگام فتنه اهل بهانه نیستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: متأسفانه اکنون نیز عده‌ای با طرح برخی ایرادها و بهانه‌ها سعی در ایجاد فتنه در کشور دارند.
حجت الاسلام عليرضا پناهيان
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت ‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه علمیه قم، شب گذشته و در شب پایانی مراسم سوگواری دهه آخر صفر که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: خداوند بزرگ‌ترین بهانه‌ساز عالم و منافقان بزرگ‌ترین بهانه‌گیران عالم هستند.

وی با بیان این‌که در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز افرادی از دیگر ادیان و مسلمانان بی‌بصیرت در همه حال به پیغمبر(ص) ایراد و بهانه می‌گرفتند، ادامه داد: در زمان امام علی(ع) نیز منافقان و بزرگان قومیت‌ها بهانه می‌گرفتند که چگونه تحت لوای جوانی در آییم وحکومت او را بپذیریم.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به این که این روند بهانه‌گیری منافقان و معاندان دین در دوران همه امامان معصوم(ع) وجود داشت، اضافه کرد: متاسفانه اکنون نیز عده‌ای با طرح برخی ایرادها و بهانه‌ها سعی در ایجاد فتنه در کشور دارند.

وی تصریح کرد: همه باید هوشیار باشیم که خداوند متعال برای امتحان و آزمایش انسان‌ها را در ورطه بهانه قرار می‌دهد.

این کارشناس مسائل دینی افزود: همه باید آگاه باشیم که یاران امام عصر‌(عج) بهانه نمی‌گیرند و در همه حال مطیع هستند.

وی با اشاره به نقش طلحه و زبیر در پیشبرد اهداف اسلام گفت: این افراد با طرح بهانه از سوی منافقان تحت تاثیر قرار گرفته و متاسفانه در پایان عمر خود در مقابل اسلام و امام علی(ع) قرار گرفتند.

در ادامه این مراسم که با حضور تعدادی از مدیران و مسؤولان استان برگزار شد، از مدیران مسؤول روزنامه‌های خراسان، قدس و شهرآرا در قالب یاری‌گران وقف در عرصه هنر و رسانه تجلیل شد./930/د102/س
ارسال نظرات